منظمی: در خصوص آینده کشتی کلاسیک نمی توانم قولی بدهم، تصمیم گیری را به بعد از مجمع انتخاباتی کشتی سپرده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: سیاست کلان فدراسیون را رئیس آن تعیین می نماید و نمی گردد در مورد آینده کشتی کلاسیک هیچ قولی داد.

منظمی: در خصوص آینده کشتی کلاسیک نمی توانم قولی بدهم، تصمیم گیری را به بعد از مجمع انتخاباتی کشتی سپرده ایم

مریم منظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمان کشوری کشتی کلاسیک بانوان در روز 12 بهمن گفت: به استثنای دو-سه استان، سایر استان ها برای حضور در مسابقات کشوری اعلام آمادگی نموده اند. رقابت ها را روی سه تشک برگزار خواهیم کرد و از نقاط قوت این دوره، اضافه شدن داوران است. قبلا تنها از داوران دو سه استان استفاده می شد اما حالا پراکندگی استان های ما در بخش داوران نیز افزایش یافته است به همین دلیل دست مریم ارم آبادی سرپرست فنی ما برای مدیریت سه تشک، بازتر است، ضمن اینکه 4 داور بین المللی ما نیز بر رقابت ها نظارت دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای این رقابت ها کمیته فنی در نظر گرفته نشده است، توضیح داد: با توجه به اینکه اکثر مربیان ما در یک سطح هستند و آنها هم در قالب تیم های استان ها، به تهران می آیند و بی طرف نیستند، کمیته فنی برای مسابقات قهرمان کشوری نخواهیم داشت اما خودم، به همراه فراست مبتدی نماینده کمیته مربیان و مریم ارم آبادی که سرپرست فنی و نماینده داوران است، بر رقابت ها نظارت داریم.

منظمی در خصوص اینکه آیا پرونده همکاری با واسلینکوی اوکراینی به طور کامل بسته شده است؟ گفت: فعلا چیزی معین نیست. تصمیمات این چنینی باید بعد از معین شدن تکلیف ریاست فدراسیون کشتی اتخاد گردد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در این خصوص که آینده کشتی کلاسیک بانوان چه خواهد شد؟ تاکید نمود: همه این صحبت ها را باید به بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون بسپاریم، سیاست کلان فدراسیون را رئیس آن معین می نماید و نمی گردد در این خصوص هیچ قولی داد. کشتی کلاسیک یک رشته نوپاست که احتیاج به حمایت، خصوصا حمایت اقتصادی در بخش بین المللی دارد، کاری که اکنون می توانیم انجام دهیم حفظ شرایط موجود است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11334

به "منظمی: در خصوص آینده کشتی کلاسیک نمی توانم قولی بدهم، تصمیم گیری را به بعد از مجمع انتخاباتی کشتی سپرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: در خصوص آینده کشتی کلاسیک نمی توانم قولی بدهم، تصمیم گیری را به بعد از مجمع انتخاباتی کشتی سپرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید