ویدیو و عکس های واتساپ یک بار بازدید می شوند!

به گزارش مجله سرگرمی، واتس اپ مشغول توسعه یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد یک فیلم یا عکس ارسال کنید که پس از یک بار مشاهده توسط گیرنده از بین می رود.

ویدیو و عکس های واتساپ یک بار بازدید می شوند!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، واتساپ به زودی گزینه ای برای ارسال یک فیلم یا عکس را شامل می گردد که از مدت ها پیش از سوی بسیاری از کاربران درخواست شده بود.

طبق گزارش جدید وبلاگ معتبر WABetaInfo، که توسعه عملکرد های جدید واتساپ را ردیابی می نماید، به محض مشاهده دریافت نماینده ویدیو، GIF یا عکس منقضی می گردد. WABetaInfo هنگام تجزیه و تحلیل به روزرسانی بتا WhatsApp 2.20.201.6 برای اندروید، که اخیراً منتشر شد و شامل منابع برای ویژگی جدیدی به نام Expiring Media است، از عملکرد برنامه ریزی شده جانبی مذکور نیز آگاه شد.

WABetaInfo معتقد است که عملکرد جدید احتمالاً یک بار بازدید نامیده می گردد، به این ترتیب که یک گزینه جدید در آخرین به روز رسانی قرار داده شده است. کاربران می توانند انتخاب نمایند که یک تصویر، ویدیو یا GIF برای مخاطب ارسال نمایند، که گیرنده فقط یک بار می تواند آن را مشاهده کند.

البته تعیین نیست اگر گیرنده از تصویر عکس بگیرد، تکلیف چه خواهد بود. پلتفرم بسیار محبوب رسانه های اجتماعی اسنپ چت که پیشگام پیغام های خود تخریب است، در حال حاضر این قابلیت را ارائه می دهد که اسکرین شات ها را خبر بدهد.

همچنین گزارش دیگری می گوید که واتس اپ میخواهد ویژگی امنیتی جدیدی اضافه کند که برای مشاهده پیغام ها به اثر انگشت احتیاج دارد. هر دو ویژگی جدید برنامه ریزی شده هنوز در دست توسعه است و هیچ تاریخ راه اندازی تعیین نشده است.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111481

به "ویدیو و عکس های واتساپ یک بار بازدید می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیو و عکس های واتساپ یک بار بازدید می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید