با ویژگی های نو واتساپ آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت WhatsApp می خواهد یک گزینه نو برای آخرین بازدید، چت ناپدید شونده و صفحه اطلاعات گروهی دوباره طراحی شده را اضافه کند.

با ویژگی های نو واتساپ آشنا شوید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، گفته می گردد که WhatsApp در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک گزینه نو برای آخرین بازدید، ویژگی نو ناپدید شدن چت ها و طراحی مجدد صفحه اطلاعات گروه خوداست. واتساپ میخواهد به زودی ویژگی های نوی را به این پلتفرم اضافه کند. بعلاوه به زودی امکان ارسال عکس یا ویدئو با کیفیت بالا اضافه می گردد.

گزینه نو برای Last Seen

در آینده نزدیک، قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید برای یک مخاطب خاص به این پیغامرسان اضافه می گردد. این ویژگی به وسیله WaBetaInfo مشاهده شده است و به زودی انتظار می رود که به نسخه پایدار نیز وارد گردد. این منبع مذکور گفته گزینه نو در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار می گیرد. قرار است واتساپ گزینه مخاطبین من به جز را در تنظیمات حریم خصوصی اضافه کند که به کاربران امکان می دهد آخرین بازدید مخاطبین خاص را فعال نمایند. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که نمی خواهید بعضی مخاطبان شما در WhatsApp از آخرین زمان آنلاین بودنتان آگاه باشند. توجه به این نکته لازم است که اگر آخرین بازدیدتان را با هیچکس به اشتراک نگذارید، از آخرین بازدید هیچکسی نمی توانید آگاه شوید.

ناپدید شدن گپ ها

به زودی شاهد ویژگی گپ ناپدید شونده خواهیم بود. به گفته WaBetaInfo، این حالت هم برای چت های یک به یک و هم برای گروه ها در دسترس خواهد بود. ویژگی ناپدید شدن گپ ها به طور اتوماتیک رشته های چت نو را به گپ زودگذر تبدیل می نماید و تنظیمات مربوطه در حریم خصوصی اکانت شما قابل دسترسی خواهد بود و پس از فعال کردن آن، تمام پیغام های هر گپ یا گروه نو پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند. هرکسی که نمی خواهد همه پیغام های خود بعد از مدتی حذف گردد، باید این گزینه را در تنظیمات خاموش نگه دارد. منبع ذکر شده می گوید واتساپ در صورت فعال شدن حالت پیغام های ناپدید شده در چت نو به کاربران اطلاع می دهد. این ویژگی اخیراً در نسخه بتا WhatsApp 2.21.18.7 مشاهده شده است.

صفحه اطلاعات گروه دوباره طراحی شده

شرکت متعلق به فیسبوک بعلاوه در حال کار بر روی ویژگی ویرایشگر نماد گروه نو است که در نسخه بتا اندروید 2.21.20.2 مشاهده شده است. این ویژگی نو به کاربران امکان می دهد تا در صورت نداشتن تصویر برای گروه ها به سرعت آیکون ایجاد نمایند. بعلاوه گزینه ای برای انتخاب رنگ پس زمینه آیکون در اختیار شما قرار می گیرد. نسخه نو می تواند ایموجی و برچسب را به عنوان یک گزینه ارائه دهد.

به غیر از ویژگی ویرایشگر نماد گروه، سرویس پیغام نیز در حال طراحی مجدد صفحه اطلاعات گروه است و ممکن است کاربران دکمه های چت و تماس را در جلو و مرکز مشاهده نمایند. طبق گفته های WaBetaInfo، این طراحی مجدد در نسخه بتای 2.21.190.15 برای iOS مشاهده شده است. به نظر می رسد طراحی نو دکمه های بزرگتر برای چت، تماس های صوتی و تصویری ارائه می دهد. ممکن است ادمین ها بتوانند لینک دعوت را نیز به اشتراک بگذارند.

فیلم ها یا عکس های با وضوح بالا

شاید شما یکی از آن هایی باشید که از فشرده شدن فیلم و عکس ها در واتساپ ناراضی هستند. به گفته WaBetaInfo، این شرکت به زودی ویژگی نوی را به ارمغان می آورد که به کاربران اجازه می دهد کیفیت بارگذاری فیلم یا عکس را خودشان انتخاب نمایند. این گزارش نشان می دهد که کاربران به زودی می توانند بین حالت برترین کیفیت، ذخیره نماینده داده و حالت اتوماتیک انتخاب نمایند.

تصاویر به برچسب

اپلیکیشن واتساپ میخواهد یک ویژگی نو که به کاربران امکان تبدیل تصاویر به استیکر را می دهد اضافه کند. وقتی این ویژگی برای کاربران اجرا می گردد، هنگام بارگذاری یک تصویر نو در برنامه نماد استیکر نو را در کنار نوار عنوان مشاهده می نمایند. هنگام انتخاب آن نماد، WhatsApp تصویر را به جای یک عکس معمولی، یک استیکر ارسال می نماید. منبع ذکر شده پیشنهاد کرد که کاربران می توانند آنالیز نمایند که آیا تصویری که ارسال نموده اند استیکر باشد یا خیر. این ویژگی در حال توسعه بوده و در نسخه بتا دسکتاپ 2.2137.3 موجود است.

بیشتر بخوانید

  • این نسخه از واتساپ را فورا حذف کنید

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163957

به "با ویژگی های نو واتساپ آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ویژگی های نو واتساپ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید