فینال جنجالی تنیس اپن آمریکا با قهرمانی اوساکا به سرانجام رسید

به گزارش مجله سرگرمی، تنیسور 20 ساله ژاپنی توانست در فینال پرحاشیه تنیس اپن آمریکا سرنا ویلیامز را شکست دهد و فاتح آخرین گرند اسلم سال 2018 گردد.

فینال جنجالی تنیس اپن آمریکا با قهرمانی اوساکا به سرانجام رسید

به گزارش خبرنگاران، نائومی اوساکا و سرنا ویلیامز بامداد یکشنبه در دیدار نهایی تنیس اپن آمریکا در بخش زنان به مصاف هم رفتند که تنسیور ژاپنی با پیروزی 2 بر صفر توانست قهرمان این بازی ها گردد.

تنیسور 20 ساله ژاپنی در آغاز، گیم نخست را به ویلیامز آمریکایی واگذار کرد اما در ادامه توانست پنج گیم را به خود اختصاص دهد. ویلیامز در گیم بعد پیروز شد اما نتوانست این روند را حفظ کند و در نهایت در 6 بر 2 باخت. خطاهای متعدد ویلیامز در سرویس ها باعث شد این تنیسور امتیاز های زیادی از دست بدهد.

در ست دوم رقابت نزدیکی در جریان بود تا این که ویلیامز دوبار به شدت به داور اعتراض کرد. بازی در جریان بود زمانی که اوساکا توانست نتیجه 3 بر 2 را 4 بر 3 به نفع خود کند داور دو تنیسور را فرا خواند تا آن ا را متوجه جریمه ویلیامز کند. تنیسور آمریکایی به علت توهین به داور یک گیم را از دست داد و بازی پنج بر چهار شد. ویلیامز به این تصمیم اعتراض کرد و با چشمان گریان به بازی خود ادامه داد. او توانست با حمایت تماشاگران چهارمین گیم خود را به دست آورد اما اوساکا در گیم بعد پیروز شد تا برای نخستین بار فاتح یک گرند اسلم گردد. تنیسور 20 ساله اولین بانوی ژاپنی لقب گرفت که این عنوان را به دست می آورد. او با چشمان گریان جام قهرمانی را در حالی بالای سر برد که توانسته بود الگوی خود را شکست دهد.

فینال مردان بامداد دوشنبه بین خوان مارتین دل پوترو و نواک جوکوویچ برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2702

به "فینال جنجالی تنیس اپن آمریکا با قهرمانی اوساکا به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال جنجالی تنیس اپن آمریکا با قهرمانی اوساکا به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید