عوارض بیماری های تیروئید و دیابت مورد آنالیز قرار می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد هاشمی در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم، گفت: این کنگره 23 تا 25 آبان 97 با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.

عوارض بیماری های تیروئید و دیابت مورد آنالیز قرار می گیرد

وی اضافه نمود: بیماری های تیروئید، دیابت، اختلال چربی خون، اختلالات غده هیپوفیز، غده فوق کلیوی، پوکی استخوان، اختلال متابولیک استخوان، چاقی، پزشکی شخصی، اندوکرینولوژی باروری از جمله محورهای دوازدهمین کنگره بیماری های غدد درون ریزی و متابولیسم است.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم، ادامه داد: 300 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که تعدادی از این مقاله ها به دلیل غیرمرتبط بودن با این موضوع مردود و در نهایت 24 مقاله به صورت شفاهی پذیرفته شد و بقیه مقاله ها به صورت پوستر در بخش نمایشگاهی ارائه می گردد.

هاشمی اضافه نمود: به رغم تحریم ها سه سخنران خارجی و دو ایرانی مقیم آمریکا در دوازدهمین کنگره بین المللی بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم شرکت می نمایند.

وی اظهارداشت: یک روز پیش از برنامه علمی نیز دوره بازآموزی برای دستیاران فوق تخصصی غدد در محله پژوهشکده غدد پزشکی شهید بهشتی برگزار و اساتید داخلی و خارجی تازه های دیابت و اختلالات تیروئید را ارائه و دستاوردهای نوین در این زمینه مورد بحث و مصاحبه قرار می گیرد.

هاشمی گفت: در این کنگره اغلب گروه های پزشکی و برخی از گروه های علوم پایه می توانند شرکت نموده که امتیازات بازآموزی و جزئیات دیگر در سایت مربوط به کنگره درج شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5771

به "عوارض بیماری های تیروئید و دیابت مورد آنالیز قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض بیماری های تیروئید و دیابت مورد آنالیز قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید