سینماتیکت به دنبال رقیبی برای رشد

به گزارش مجله سرگرمی، صدوسی و دومین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد. علی اصغر ترکیان بنیانگذار سینماتیکت مهمان جلد این شماره هفته نامه است. ترکیان در این مصاحبه از سهم 40 درصدی سینماتیکت از بازار 220 میلیاردی فروش بلیت سینما در ایران گفته و با مشکلاتی همچون جناح بندی بودن سینما، تعداد کم سالن های سینما، عدم اجازه برای ارائه تخفیف و استقبال اندک مردم ایران برای حضور در سینما در این راه روبرو بوده است.

سینماتیکت به دنبال رقیبی برای رشد

بنیانگذار سینماتیکت از ایجاد نظم قابل قبول در حوزه فروش آنلاین بلیت توسط استارتاپش گفته و معتقد است عملکرد مناسب استارتاپ او باعث شده که فروش بلیت های بزرگترین رویداد سینمایی ایران در سینماتیکت رغم بخورد.

ترکیان قصد دارد از یک فروشنده آنلاین بلیت سینما عبور نموده و به سالن داری و سینماداری ورود کند و فعالیت های مجموعه خود را گسترده کند.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته خود از سختی ها و مسائل نسخه چاپی هفته نامه و گرانی های روزانه و کمبود کاغذ گفته است. هاشمی در یادداشت از مخاطبین خواسته که حرف های ناامید کننده و نزنند و مایه دلسردی افراد در این بحران های سخت مالی نشوند.

در صفحه شروع راه این شماره، ناربو که مترجمی برای فراوری محتوای استارتاپ هااست، پارسیوت که یک موقعیت یاب درون ساختمانی است و استارتاپ ویدوآل معرفی شده اند.

در صفحه بازاریابی محتوا، گزارش جامعی از آنچه که باید از هزینه های فراوری محتوا دانست و همچنین قسمت دوم مجموعه گزارش مواد لازم برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی منتشر شده است.

می توانید در صفحه اکوسیستم دنیا این شماره، گزارشی از سهم 30 درصدی امارات از تراکنش های منطقه و نیز سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری مایکروسافت در سال 2019 را بخوانید.

برای خرید نسخه کاغذی هفته نامه شنبه و یا دانلود نسخه pdf به وب سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11740

به "سینماتیکت به دنبال رقیبی برای رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماتیکت به دنبال رقیبی برای رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید