سولسشر و شاگردانش آقای خاصِ مرحله یک هشتم از نگاه مورینیو

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- بدنبال پیروزی بارو نکردنی شاگردان اوله گانر سولسشر مقابل پاری سن ژرمن و راه یابی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، خوزه مورینیو سرمربی برکنار شده شیاطین سرخ لب به تحسین از جانشین خود در اولدترافورد گشود.

سولسشر و شاگردانش آقای خاصِ مرحله یک هشتم از نگاه مورینیو

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، مورینیو در برنامه جدید خود که از شبکه راشا تودی روسیه با عنوان روی خط با خوزه مورینیو پخش می شود، سولسشر را به همراه اریک تن هگ سرمربی تیم آژاکس شخصیت های برجسته مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا نامید.

یونایتد ها در این مرحله با پیروزی 3 بر یک مقابل قهرمان لوشامپیونه و در سوی دیگر نارنجی های هلند پس از تحمیل شکست تحقیرآمیز 4 بر یک به رئال مادرید، پیروز شدند خود را به مرحله یک چهارم برسانند.

مورینیو در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتخاب آقای خاص این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان گفت: در بین بازیکنان بلافاصله فکر من به سمت دوسان تادیچ بازیکن آژاکس منحرف می شد، چرا که او بازیکن کلیدی آن بازی هیجان انگیز بود.

وی ادامه داد: اما صرف نظر از عملکرد فردی و مستقل بازیکنان، نتایج آژاکس و منچستریونایتد شگفت انگیز بود و اگر مسوولیت روزهای بد تیم ها بر عهده سرمربی باشد، بنابراین مسوولیت روزهای خوب آنها نیز برعهده همان فرد خواهد بود.

مورینیو اضافه کرد: بنابراین از نظر من تن هگ و سولسشر بهترین نمره را از این حیث می گیرند.

مرد پرتغالی دسامبر سال گذشته پس از 2 سال نیم حضور در اولدترافورد و بدنبال نتایج ضعیف و همچنین نارضایتی رختکن یونایتد، از سمت خود برکنار شد و حالا شجاعت و اعتماد به نفس و ذهنیت شاگردان سولسشر را در مورد از پیش بازنده ندانستن خود در برابر غول های پاریس، مورد نحسین و ستایش قرار داد.

مورینیو در پاسخ به این پرسش که آیا یونایتدها مستحق پیروزی بودند یا خیر شرح داد: زمانی که شما در پاریس به مصاف پاری سن ژرمن می روید، با ذهنیتی عملگرایانه پا به میدان می گذارید و به خودتان می گویید فوتبال اما و اگرها نیست بلکه فوتبال یعنی نتیجه.

وی تاکید کرد: منچستریونایتد در جریان 95 دقیقه چهار شوت به ست دروازه داشت که سه تای آنها تبدیل به گل شد و پی اس جی تقریبا 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و بیش از 10 شوت به سمت دروازه یونایتد روانه کرد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد و این همان نگاه عملگرایانه به فوتبال است؛ یونایتد سه گل زد و سزاوارانه صعود کرد.

ورزشی**3991**1067**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15176

به "سولسشر و شاگردانش آقای خاصِ مرحله یک هشتم از نگاه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر و شاگردانش آقای خاصِ مرحله یک هشتم از نگاه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید