حفاظتگاه طبیعی یادینگ در چین

به گزارش مجله سرگرمی، Daocheng Yading Nature , بخش Daocheng , استان سیچوان چین . این کوه که در ارتفاع بالای دریا واقع شده‌است , یک پناه‌گاه کوهستانی است که جهان خارج از آن تنها در اواخر دهه 1990 کشف شد . این مکان به قدری خاص و مورد بازدید زایران تبتی است که حتی سه قله توسط دالایی‌لاما تقدیس شده‌است .

حفاظتگاه طبیعی یادینگ در چین

بازدید کنندگان امروز به اینجا می‌آیند تا طبیعت تماشایی را تحسین کنند و پیاده‌روی به یاد ماندنی در کوهستان داشته باشند . از روستای Yading شروع می‌شود و 6 روز طول می‌کشد تا مسیر خود را در اطراف کوهستان مقدس تکمیل کند . هوا تازه است , آسمان آبی است و آب جویبارها صاف و قابل نوشیدن است . در حال حاضر جمعیت زیادی وجود دارند که تنها این مکان را خاص‌تر می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ?
این منظره واقعا خیره‌کننده است , درست مثل پیاده‌روی . نیازی نیست که حرفه‌ای باشید , اما قطعا به شکل فیزیکی خوب , از آنجا که مسیرها در یک منطقه کوهستانی در ارتفاع بالا پخش شده‌اند .
کی به آنجا بروی ?
در حال حاضر اگر می‌خواهید طبیعت دست‌نخورده و دست‌نخورده خود را ببینید . با این حال , برنامه‌هایی برای دسترسی بیشتر به این مکان برای گردشگری و توسعه امکانات وجود دارد . هوا در پاییز بیشتر مطبوع است .
چطور به آنجا برسیم ?
تنها یک اتوبوس از Kangding به Daocheng می‌رود . این سفر حدود 13 ساعت طول می‌کشد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110

به "حفاظتگاه طبیعی یادینگ در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفاظتگاه طبیعی یادینگ در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید