بهنام محمودی: ضیایی کنار خواهد رفت، وزارت بخواهد کاندیدای والیبال می شوم

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با انتقاد از شیوه عمل اخیر در فدراسیون والیبال گفت: اگر انتخابات سالم باشد نباید فضا به گونه ای پیش برود که در یک انتخابات رسمی با ضوابطی خاص، فردی خاص انتخاب گردد.

بهنام محمودی: ضیایی کنار خواهد رفت، وزارت بخواهد کاندیدای والیبال می شوم

بهنام محمودی در گفت وگو با خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون والیبال، از نامه نگاری با کنفدراسیون والیبال آسیا گرفته تا حاشیه ها پیرامون اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: ما خانواده والیبال هستیم و نباید کاری کنیم تا این رشته وارد حاشیه گردد. در حال حاضر چون بازی های ملی تمام گردیده می توانم صحبت هایی را داشته باشم. معتقدم انتخاب ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون اشتباه بود و حمایت هایی که وزارت ورزش و جوانان از او انجام داد، درست نبود. در آن موقع چون کاندیدا بودم، می گفتند تو رقیب هستی و به همین خاطر چنین حرف هایی را می زنی. واقعا اگر مدیر قابلی کاندیدا بود، من اصلا کاندیدا نمی شدم اما به دلیل شناختی که از کاندیداها داشتم، وارد انتخابات شدم.

پیشکسوت والیبال ایران اضافه کرد: در روز انتخابات فردی با شماره ای ناشناس به من زنگ زد و گفت بهتر است که در انتخابات شرکت نکنی. تا همین الان که بیشتر از 8 ماه گذشته، پیگیر این تماس هستم اما به پاسخی نرسیده ام. اگر انتخابات سالم باشد، نباید شاهد چنین اتفاقاتی می بودیم که ضوابطی خاص، فردی خاص را انتخاب کند. اگر داورزنی وارد انتخابات می شد، قطعا من انصراف می دادم. در زمانی که داورزنی رئیس فدراسیون بود، مجموعه ای که با او همکاری می کردند، افرادی قوی بودند که دل شان به حال والیبال می سوخت اما متاسفانه ضیایی با ورودش افرادی را در کمیته های مختلف فدراسیون آورد که تجربه کافی نداشتند.

محمودی درباره نامه نگاری های اخیر نیز گفت: این نامه نگاری ها ناشی از یک سوء مدیریت و عدم آشنایی با ضوابط جهانی است. مسئولان فدراسیون در حال حاضر اعتقاد دارند که حضور محمود افشاردوست در کمیته مربیان آسیا و محمدرضا داورزنی در هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال انتصابی است اما کاملا در اشتباه هستند چرا که این افراد به وسیله انتخابات و رای گیری برای این پست ها معرفی گردیده اند و هر دوی آنها تا سال 2020 در سمت هایشان حضور خواهد داشت. باید از ظرفیت کرسی های بین المللی استفاده کنیم. حتی ضیایی می توانست از ظرفیت داورزنی در وزارت ورزش و جوانان به نفع والیبال بهره ببرد. باید کرسی های بین المللی را حفظ و در سال های بعد افزایش دهیم. در حال حاضر در کنفدراسیون آسیا و در کمیته هایی از جمله بازیکنان و داوران هیچ نماینده ای از ایران حضور ندارد.

او اعلام کرد: این مسائل چون با منافع شخصی توأم گردیده است، به والیبال آسیب می زند. مگر یزدانی خرم و داورزنی که 18 و 9 سال رئیس فدراسیون بودند، نرفتند؟ افتخارات والیبال در سال های اخیر باعث غرور ملی بسیاری برای ایرانیان گردیده اما متاسفانه یک سوء مدیریت در یک سال اخیر این رشته را به چالش کشانده است. ممکن است فردی بازیکن خوبی باشد اما مربی خوبی نگردد. واقعا پس از شنیدن اخبار نامه نگاری ها تاسف خوردم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره قانون بازنشستگی که شامل حال احمد ضیایی نیز می گردد اما با اعتراضات او همراه گردیده است، گفت: باید از قانون تمکین کرد. متاسفانه ایشان زیاد در ورزش نبوده و اطلاعات ورزشی دقیقی ندارد. او در جلسات پیش از آنکه رئیس فدراسیون گردد، بیشتر مستمع خوبی بود، اما به هر حال با صحبت هایی که اخیرا داورزنی انجام داد، احتمالا ضیایی هم از قانون تمکین کند و کنار برود.

محمودی درباره احتمال کاندیدا شدنش برای انتخابات آینده فدراسیون والیبال در صورت قطعی شدن بازنشستگی احمد ضیایی گفت: در حال حاضر کاندیدا شدن برای ریاست فدراسیون آن هم والیبال کار بسیار سختی است. از یک طرف مسائل مالی فدراسیون ها را دچار مشکل نموده و از طرفی دیگر با توجه به افتخارات دهه گذشته والیبال انتظارات مردم از این رشته بسیار بالاست. از آنجایی هم که با حضور ضیایی یک سکته به والیبال وارد شد، رفع کردن همین رکود خودش چندین سال زمان می برد. اگر خانواده والیبال صلاح بدانند که در والیبال حضور داشته باشم و همچنین اگر داورزنی و وزیر ورزش و جوانان از من حمایت نمایند، در انتخابات شرکت می کنم. من شغل دیگری ندارم و اگر رئیس فدراسیون شوم، از صبح در فدراسیون حضور خواهم داشت و مطمئنا به استان ها نیز سفرهایی انجام می دهم.

کارشناس والیبال ایران در ادامه صحبت هایش توضیح داد: بر خلاف جهت آب شنا کردن درست نیست. اگر وزارت نخواهد که بهنام محمودی رئیس فدراسیون گردد، پس صلاح نیست که حضور داشته باشم. قانون می گوید که 10 روز قبل از شروع انتخابات باید کاندیداها معرفی شوند اما درباره من در آن مقطع زمانی دو روز پیش از انتخابات این اتفاق صورت گرفت. دو ساعت قبل از شروع انتخابات هم شماره ای ناشناس با من تماس گرفت و گفت بهتر است که نیایی. من پنج ماه پیش از انتخابات والیبال در شورای شهر رای آوردم و پس از آن در آن مدت هیچ خلافی انجام ندادم. حتی پس از آن در دو جای دیگر نیز نام نویسی کردم و تایید صلاحیت شدم. 10 ماه است که پیگیر نامه مکتوب آن تماس تلفنی هستم ولی جوابی نگرفتم.

بهنام محمودی در خاتمه اعلام کرد: اگر در حال حاضر به من بگویند که باید روزی دو ساعت برای تیم ملی وقت بگذاری، مطمئنا این کار را با کمال میل قبول می کنم و دنبال منافع شخصی نیستم زیرا به این رشته علاقه دارم. من با پول بیت المال و مردم توانستم به این صندلی برسم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4573

به "بهنام محمودی: ضیایی کنار خواهد رفت، وزارت بخواهد کاندیدای والیبال می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام محمودی: ضیایی کنار خواهد رفت، وزارت بخواهد کاندیدای والیبال می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید