اعتراف اصفهانیان به اشتباهات تاثیرگذار داوران در دو بازی لیگ برتر

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته داوران می گوید در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، داوران در دو بازی دچار اشتباهات تاثیر گذار بودند.

اعتراف اصفهانیان به اشتباهات تاثیرگذار داوران در دو بازی لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: هیات بازبینی با توجه به گزارش ناظران و فیلم بازی ها، تمام صحنه ها را ارزیابی کرد و در نهایت داوران ما در دو بازی اشتباهات تاثیرگذار داشتند. در داربی خوزستان متاسفانه داور بازی باید 2 خطای پنالتی به سود صنعت نفت آبادان و یک خطای پنالتی برای تیم استقلال خوزستان اعلام می کرد. در دیدار نساجی مازندران و فولاد خوزستان، داور به اشتباه یک پنالتی به سود فولاد خوزستان اعلام نمود، که این خطا پنالتی نبود و متاسفانه داور به اشتباه اعلام پنالتی نموده است.

رئیس کمیته داوران درباره اظهارنظر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن ذوب آهن کاملا درست و صحیح بوده است و این که داور باید یک پنالتی به نفع تیم سپاهان می گرفت. با توجه به این که برخی از کارشناس داوری معتقدند که محسن مسلمان خطا ننموده است و گل بعد از این خطا به ثمر رسیده است، بعد از آنالیز کاملا معین شد که تصمیم داور درست بوده است.

وی در سرانجام اضافه کرد: کلیه مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران آنالیز و به دقت آنالیز می گردد و اگر داوری اشتباه قضاوت نموده است، طبق آیین نامه با داوران رفتار خواهیم کرد. ما سعی می کنیم با تذکر و هدایت های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 872

به "اعتراف اصفهانیان به اشتباهات تاثیرگذار داوران در دو بازی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف اصفهانیان به اشتباهات تاثیرگذار داوران در دو بازی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید