از مصدومیت دوباره کامیابی نیا تا استقبال نکردن نودی ها از رئیس کانون طرفداران پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، دیدار تیم های پرسپولیس و نود ارومیه در حالی به اتمام رسید که کمال کامیابی نیا دوباره دچار مصدومیت شد.

از مصدومیت دوباره کامیابی نیا تا استقبال نکردن نودی ها از رئیس کانون طرفداران پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس و نود ارومیه امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان برانکو به خاتمه رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به توضیح زیر است:

- نیمه دوم این دیدار همانند نیمه نخست آرام پیگیری می شد با این حال حدود دقیقه 55 بازیکنان تیم نود ارومیه روی یک ضد حمله با رادوشوویچ در موقعیت تک به تک قرار گرفتند اما در پشت محوطه جریمه با خطای محمد انصاری سرنگون شد تا تیم ارومیه ای نتواند کاری از پیش ببرد. در این صحنه بازیکنان تیم نود اعتقاد داشتند که داور بازی باید نقطه پنالتی را نشان دهد و کارت قرمز به محمد انصاری بدهد.

در ادامه محمد انصاری 59 پرسپولیس با شوتی محکم از فاصله حدود 25 متری که در میانه راه هم به مدافع نود برخورد کرد، توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. او پس از به ثمر رساندن گل پیراهنش را بالا زد و تصویر یکی از شهدای حرم را نشان داد.

- پس از گل بازی آرام پیگیری می شد اما روی یک صحنه که برخورد چندانی هم صورت نگرفت، کتف کمال کامیابی نیا دوباره دچار مشکل شد تا او از زمین بازی خارج گردد. او پس از خروج از زمین بازی به رختکن رفت و سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. باتوجه به تصاویر احتمال کتف او دوباره در رفته باشد.

- در دقیقه 83 بازی مسئول کانون طرفداران پرسپولیس به سمت تماشاگران نود ارومیه رفت تا به آن ها خوش آمد گویی کند اما تماشاگران تیم ارومیه استقبال خوبی از او نکردند تا درگیری لفظی کوتاهی بین تماشاگران دو تیم به وجود بیاید.

- در دقیقه 88 محسن ربیع خواه به جای گادوین منشا به زمین آمد که در این لحظه تماشاگران پرسپولیس به شد او را تشویق کردند.

- زمانی که بازی رو به خاتمه بود، اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان، دستیاران کی روش تصمیم به ترک استادیوم گرفتند که در لحظه خروج با اعتراض چند تن از تماشاگران پرسپولیس روبرو شدند.همچنین در این بازی یکی از دستیاران کرانچار هم از نزدیک بازی پرسپولیس و نود ارومیه را تماشا کرد.

-پس از خاتمه بازی معدود تماشاگران نود ارومیه که خودشان را به استادیوم آزادی رسانده بودند، به شدت تیمشان را تشویق کردند تا بازیکنان این تیم به سمت آن ها بیایند و از تماشاگرانشان تشکر نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4848

به "از مصدومیت دوباره کامیابی نیا تا استقبال نکردن نودی ها از رئیس کانون طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مصدومیت دوباره کامیابی نیا تا استقبال نکردن نودی ها از رئیس کانون طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید