اخبار کوتاه از پرسپولیس، تصمیم هیئت مدیره برای جانشینی احتمالی گرشاسبی، پرداختی به سرخپوشان در 24 ساعت آینده

به گزارش مجله سرگرمی، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا فردی از جمع خودشان جانشین احتمالی حمیدرضا گرشاسبی باشد.

اخبار کوتاه از پرسپولیس، تصمیم هیئت مدیره برای جانشینی احتمالی گرشاسبی، پرداختی به سرخپوشان در 24 ساعت آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علاقمندند در صورت قطعی شدن جدایی حمیدرضا گرشاسبی از پست سرپرستی این باشگاه به خاطر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، فردی از جمع آنها به عنوان سرپرست جدید باشگاه مشغول به کار گردد. در این بین محمدرضا حاجی بیگی گزینه مدنظر آنهاست.

اسپانسر باشگاه پرسپولیس به خواسته سرپرست این باشگاه چند روز زودتر از موعد پرداختی به این باشگاه داشت و قرار است ظرف 24 ساعت آینده بخشی از قرارداد سرخپوشان به حساب آنها واریز گردد.

برخلاف آنچه مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام نموده بودند سازمان لیگ قصد ندارد امروز جام قهرمانی سرخپوشان در سوپرجام را در اختیار این باشگاه قرار دهد. مسئولان سازمان لیگ در این مورد فعلا سکوت اختیار نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1166

به "اخبار کوتاه از پرسپولیس، تصمیم هیئت مدیره برای جانشینی احتمالی گرشاسبی، پرداختی به سرخپوشان در 24 ساعت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار کوتاه از پرسپولیس، تصمیم هیئت مدیره برای جانشینی احتمالی گرشاسبی، پرداختی به سرخپوشان در 24 ساعت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید