کوش آداسی، بهترین مکان برای تفریحات تابستانی در ترکیه

به گزارش مجله سرگرمی، تفریحات تابستانی کوش آداسی

همواره با آمدن تعطیلات مدارس و فصل گرما، سفرهای تابستانی به مناطق خنک و سواحل تفریحی آغاز می گردد. بسیاری از خانواده ها هم در این زمان، تصمیم به سفر به کشورهایی مانند ترکیه می گیرند یا در تور ترکیه شرکت می نمایند. مجله گردشگری خبرنگاران از آنجایی که برای اطلاعات بیشتر خوانندگان می کوشد، این بار می خواهد مقصدی را در ترکیه به شما معرفی کند که برای تابستان عالیست. اگر جزو افرادی هستید که از تفریحات ساحلی لذت می برید یا می خواهید کمی در ساحل دراز بکشید و آبمیوه ای خنک بنوشید و نسیم دریا را حس کنید. یا اینکه علاقه مند به تفریحات آبی مانند شنا، پارک های آبی و قایق رانی هستید، کوش آداسی در ترکیه حرف و موقعیت خوبی برای مهمانانش دارد. تفریحات تابستانی کوش آداسی آنقدر جذاب است که اگر با آن ها آشنا شوید، شاید تصمیم به بستن چمدان و دریافت بلیط هواپیما به این مقصد ساحلی بگیرید.

کوش آداسی، بهترین مکان برای تفریحات تابستانی در ترکیه

پارک آبی آدالند | Adaland Water Park

بله، باید که ابتدا حرف از پارک های آبی کوش آداسی بزنیم. کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی ترکیه در سواحل غربی و در کنار دریای اژه است که پر از چنین تفریحاتی است. باید بگوییم که به این شهر، تازه در فصل تابستان به خاطر تفریحات تابستانی اش است که پر از گردشگر و توریست می گردد. شاید برای رزرو هتل در میان خیل گردشگران، کمی معطل شوید اما باید گفت که ارزشش را دارد. پس از مستقر شدن در هتل خود، در میان تفریحات تابستانی کوش آداسی رفتن به پارک آبی آدالند را قرار دهید.

از خوبی های پارک آبی این است که همه تفریحات ساحلی و آبی را با بازی های هیجانی یکجا در خود دارد. به رفتینگ علاقه دارید، به پارک آبی آدالند بروید. به همراه دوستان خود به کوش آداسی سفر کرده اید، بهترین مکان برای جمع های محبت آمیز را انتخاب کرده اید. شاید تنها به شنا در کنار ساحل علاقه دارید. بسیار خب، پس در بخش موج های ساحلی می توانید تجربه بودن در سواحل را داشته باشید. در استخرها شنا کنید یا اگر هیجان بیشتری می خواهید، پیشنهاد می دهیم که به سراغ سرسره آبی بزرگ و پیچ در پیج پارک آبی آدالند بروید.

جایی که می توانید آدرنالین خود را در کمال ایمنی بالا ببرید. این تفریحات برای بچه ها و خانواده ها هم بسیار عالیست. خانواده های دیگری را هم پیدا خواهید نمود که با بچه ها خود برای تفریح به این پارک آبی آمده اند و بچه ها شما می توانند همبازی آن ها باشند. در نهایت سافاری پارک را از قلم نیاندازید.

این پارک آبی از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز است. بنابراین لازم نیست حتما صبح زود برای رفتن به این جاذبه کوش آداسی، آن هم در تابستان از خواب بیدار شوید. برای تهیه بلیط هم از خود ورودی پارک می توانید تهیه نمایید.

  • آدرس پارک: Çamlimanı Mevki, Kuştur Önü Yolu Cd. No:27, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

لیدیز بیچ | Ladies Beach, Kuşadası

بر خلاف نامش که به معنی ساحل بانوان است، ابتدا می گوییم که تنها بانوان حق ورود به این ساحل را ندارند. حتما پس از معرفی پارک آبی، در میان تفریحات تابستانی کوش آداسی نوبت به ساحل تفریحی می رسد. ساحل بانوان یا لیدیز بیچ یکی از جاذبه های کوش آداسی برای گردشگران و توریست هاست که در این فصل بسیار شلوغ می گردد اما این شلوغی آزاردهنده نیست. همه افراد می توانند برای استراحت در کنار منطقه ساحلی، به این ساحل شنی زیبا بروند.

خصوصا اینکه این منطقه تفریحی، به بسیاری از هتل ها و مراکز اقامتی کوش آداسی نزدیک است و رفت و آمد گردشگران به این ساحل، راحت است. بچه ها می توانند در کنار ساحل آب بازی نمایند و شما با خیال آسوده بر روی جایگاه ها و در زیر سایبان های حصیری یا چترهای آفتابگیر بنشینید و بازی آن ها را تماشا کنید.

از خوبی های این مکان تفریحی می بایست به نزدیک بودن کافه ها و رستوران ها اشاره نمود. با این حساب هر زمان که نوشیدنی خنک، آب معدنی یا غذاهای خوشمزه ترکی را برای ناهار می خواستید، به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

قبل از تمام کردن معرفی این ساحل، کمی هم دلیل نامگذاری آن را برایتان شرح می دهیم. در گذشته و در دوران حکومت عثمانی به این ساحل شنی، کادینلار دنیزلی (ساحل بانوان) می گفتند. چرا که در آن دوران، تنها بانوان اجازه ورود به این ساحل داشتند و ساحلی خصوصی بود. این موضوع هم اکنون و در دنیای امروز، تغییر کرده و همه افراد و خانواده ها با یکدیگر می توانند وارد این ساحل شوند و تنها نام قدیمی خود را همچنان حفظ کرده است..

  • نکته: ساعت های لذت بردن از چنین تفریحات تابستانی کوش آداسی از ساعت 08:00 صبح تا ساعت 03:00 بعد از ظهر است. موقعیت ساحل را در نقشه گوگل مپ زیر می توانید ببینید.

گشت و گذار در ساحل لیدیز کوش آداسی جزو تفریحات رایگان این منطقه و شهر محسوب می گردد. هتل هایی مانند هتل آسنا، هتل سرجنت و دیگر هتل های 3 ستاره و 4 ستاره کوش آداسی در اطراف این ساحل قرار گرفته اند.

پاموکاک بیچ | Pamucak Beach

یکی دیگر از سواحل جذاب کوش آداسی است که هر روز و برای 24 ساعت باز است. بنابراین بهترین مکان برای زمان هایی است که می خواهید خود را به مکانی خلوت و پر از آرامش برسانید. اگر هم در میان تفریحات تابستانی کوش آداسی به دنبال تفریحی رایگان هستید که درست انتخاب کرده اید. ساحلی تمیز و شنی که می توانید در کنار آن قدم بزنید و خنکای موج ها را بر روی پاهایتان و حرکت شن ها را در زیر پاهایتان حس کنید.

توصیه می کنیم که اگر می خواهید ساعات بیشتری در این ساحل بمانید، با لوازم مورد احتیاج واردش شوید. پیک نیکی بروید. یک زیر انداز برای نشستن در کنار ساحل و استراحت، به تعداد افراد بطری آب معدنی، کرم های ضد آفتاب، لباس های مناسب، کفش صندل و کلاه آفتابی و عینک دودی را حتما با خود داشته باشید.

اگر وسیله ای نداشتید، اشکالی ندارد. در نزدیکی ساحل نه تنها جایگاه هایی برای نشستن و سایبان گذاشته اند بلکه کافه هایی وجود دارند که به گردشگران و توریست ها خدمات رسانی می نمایند. تنها این قسمت از ساحل کمی شلوغ تر است و دیگر خلوتی دیگر مناطق را ندارد. برخی از مردم محلی، اسب هایی را برای سوارکاری در ساحل کرایه می دهند و برخی بستنی می فروشند. لذت خود را در تفریحات ساحلی کوش آداسی کامل کرده و از این جاذبه ها مانند سوارکاری در ساحل بهره ببرید. این ساحل به پارک آبی آدالند نزدیک است.

  • آدرس: Zeytinköy Mahallesi, 35920 Selçuk/İzmir, Turkey

کروز جزیره کوچک از تفریحات تابستانی کوش آداسی | Kus Adasi

هم نام با شهر کوش آداسی، جزیره ای کوچک وجود دارد که به تبدیل به یکی از جاذبه های کوش آداسی شده است. در ادامه معرفی تفریحات ساحلی کوش آداسی به سراغ یک جزیره و تفریحات پیرامون آن آمده ایم. هر چند که کوش آداسی چندین ساحل همانند ساحل بانوان و چنداین پارک آبی همانند آدالند دارد اما جزیره و کروز پیرامون آن تفریح دیگری است. درون جزیره یکی از جاذبه های تاریخی این منطقه قرار گرفته است. قلعه درون جزیره با دیوارها و باروها، سرتاسر جزیره را پوشانده اند. برای دیدن جاذبه های درون جزیره یک ساعت زمان بگذارید و سپس سوار قایق های کزور و تفریحی جزیره شوید.

منبع: google.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36213

به "کوش آداسی، بهترین مکان برای تفریحات تابستانی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوش آداسی، بهترین مکان برای تفریحات تابستانی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید