کنفدراسیون اتاق های آسیا و اقیانوسیه محل کشف فرصت های تجارت و سرمایه گذاری است

به گزارش مجله سرگرمی، اولین روز از کنفرانس کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) روز گذشته به میزبانی اتاق بازرگانی و صنعت بنگلادش در هتل پن پسفیک سوناراگون داکا برگزار گردید.

کنفدراسیون اتاق های آسیا و اقیانوسیه محل کشف فرصت های تجارت و سرمایه گذاری است

برای اولین بار است که بنگلادش میزبان این رویداد است که به گفته حاضران در نشست، حاکی از اهمیت روزافزون این کشور در منطقه آسیا-پاسفیک است.

در این کنفرانس نمایندگانی از بخش های خصوصی و دولتی 27کشور از جمله ایران، روسیه، هند، بریتانیا، استرالیا، هنگ کنگ، تایلند، تایوان، فیلیپین، سریلانکا، نپال و ترکیه حضور داشتند و هیئت اعزامی اتاق ایران به سرپرستی پدرام سلطانی، نائب رئیس کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه نیز در این کنفرانس شرکت کردند.

پدرام سلطانی ضمن مدیریت پنل آسیا-اقیانوسیه، در جلسه عمومی کوشش برای رشد متوازن و پایدار به سخنرانی پرداخت.

سمیر مودی، رییس دوره ای CACCI به لزوم توسعه روابط میان کشورهای عضو پرداخت و برگزاری این کنفرانس را فرصتی مناسب برای بحث و گفت وگو میان اعضا و ارایه راهکارها برای حل معضلات موجود دانست. او گفت: بنگلادش با اقتصاد مبتنی بر بازار، یکی از سریعترین کشورهای در حال رشد در دنیا محسوب می گردد.

رئیس CACCI با تأکید بر اهمیت کشور بنگلادش در سرمایه گذاری و تجارت خارجی اضافه نمود: بنگلادش، سی امین کشور به لحاظ قدرت خرید است.

شیخ فضل فهیم، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت بنگلادش نیز گفت: این رویداد می تواند یک بستر مناسب برای کشف فرصت های تجارت و سرمایه گذاری در منطقه آسیا و اقیانوسیه باشد.

همچنین بحث های مربوط به پنل ها به بخش وسیعی از موضوعات از جمله کارآفرینی، توسعه پایدار، نظم نوین دنیای، تحول دیجیتالی و جلسات مذاکرات رودررو (B2B) اختصاص داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60850

به "کنفدراسیون اتاق های آسیا و اقیانوسیه محل کشف فرصت های تجارت و سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفدراسیون اتاق های آسیا و اقیانوسیه محل کشف فرصت های تجارت و سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید