کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر ، دستگیری 62 دزد

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری 15 دزد و کشف 28 فقره سرقت در دو هفته گذشته و سرپرست انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری 47 دزد و کشف 58 فقره سرقت در 7 روز گذشته اطلاع داد.

کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر ، دستگیری 62 دزد

به گزارش خبرنگاران، فرمانده انتظامی جم با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس جم با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز اقدامات لازم را در مقابله با سرقت در دستور کار قرار داد.

سرهنگ سید علی مهدیان اضافه نمود: در نتیجه اقدامات و کوشش های شبانه روزی مأموران در دو هفته گذشته 15 نفر دزد دستگیر و 28 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان جم کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: دزدان در بازپرسی ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب 15 فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت منزل، و سرقت سیم برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی جم از شهروندان خواست، هشدارهای پلیسی در مورد رعایت نکات پیشگیرانه از سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را سریعا به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرقت احشام و سیم برق در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان اعلام کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز مقابله با سرقت را به عنوان یک اولویت از ابتدای امسال تشدید نموده است.

سرهنگ فرامرز ملکوتی اظهار کرد: در نتیجه اقدامات و کوشش های شبانه روزی مأموران طی 7 روز گذشته 47 نفر دزد دستگیر و 58 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

وی اعلام کرد: دزدان در بازپرسی ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب 47 فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت منزل، سرقت احشام، سرقت سیم برق، کیف قاپی، سرقت موتورسیکلت و سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46362

به "کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر ، دستگیری 62 دزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 86 فقره سرقت در استان بوشهر ، دستگیری 62 دزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید