کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای قزوین در ایام نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: رئیس پلیس راه قزوین گفت: با وجود افزایش مسافرت های نوروزی نسبت به سال قبل، امسال تصادفات جاده ای نسبت به سال پیش از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است.

کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای قزوین در ایام نوروز

سید مظفر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، اظهار کرد: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و به دلیل موقعیت شهر قزوین که راه ارتباطی چندین استان کشور محسوب می شود، خوشبختانه در سال 93 نسبت به سال های گذشته تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری یافته است.

وی شرح داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و گشت های نامحسوس در جاده های برون شهری قزوین شاهد کاهش تخلفات رانندگان بودیم که همین کاهش تخلفات منجر به کاهش تصادفات جاده ای شده است.

رئیس پلیس راه قزوین اضافه کرد: با توجه به افزایش تردد در دور دوم سفرهای نوروزی امروز ترافیک نسبتا سنگینی را در محورهای مواصلاتی قزوین به ویژه مسیرهای قزوین رشت، قزوین بویین زهرا و قزوین کرج شاهد هستیم که احتمال می دهیم این ترافیک تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت فاصله طولی از خودروهای جلو و صحبت نکردن با تلفن همراه، می توانند مانع از بروز حوادث دلخراش شوند و شیرینی سفر نوروز را در کام خود و خانواده تلخ نکنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70486

به "کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای قزوین در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای قزوین در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید