کار به زد و خورد پای رینگ بوکس کشید

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از رقابت های قهرمانی کشور که حاشیه های زیادی در پی داشت، رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور هم از سر و صدا بی نصیب نبود و حتی کار به زد و خورد کشید.

کار به زد و خورد پای رینگ بوکس کشید

جنجالی دیگر در بوکس

انگار قرار نیست مسابقه ای در بوکس بدون حاشیه و سر و صدا برگزار گردد. بعد از رقابت های قهرمانی کشور که حاشیه های زیادی در پی داشت، رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور هم از سر و صدا بی نصیب نبود و حتی کار به زد و خورد کشید. این رقابت ها در حالی به میزبانی رشت در حال برگزاری است که اعتراض ها به داوری و زد و خورد کنار رینگ مبارزه، جنجال ساز شد. ماجرا از مبارزات وزن 69 کیلوگرم آغاز شد جاییکه مبارزه بوکسوری از آذربایجان شرقی و میزبان(گیلان) برای قطعی شدن مدال برنز در حال پیگیری بود که در خاتمه نماینده میزبان برنده اعلام شد در حالی که مربی تیم آذربایجان شرقی به شدت به این نتیجه اعتراض داشت. شدت اعتراض ها تا حدی بود که ابوذر فرجی سرمربی آذربایجان شرقی رینگ مبارزه را به نشانه اعتراض به حق خوری بوکسور خود ترک نمی کرد تا اینکه با ضربات سیلی و پرتاب شدن از رینگ مجبور به ترک رینگ شد.

ابوذر فرجی که سرپرستی تیم بوکس آذربایجان شرقی را هم بر عهده دارد، در رابطه با اتفاق های اتفاق افتاده، می گوید: متاسفانه شرایط در بوکس ایران طوری شده است که هرکس میزبان رقابتی می گردد به خاطر هزینه ای که نموده، باید اول گردد. ما در وزن 69 کیلوگرم با نماینده گیلان بازی داشتیم که بردبار رئیس کمیته داوران که خودش گیلانی است حق بوکسور ما را نداد و من هم به حق به این موضوع اعتراض کردم. -

او ادامه ماجرا را اینطور تعریف می نماید: پس از اعتراض من، بردبار دستور داد 2-3 قلدر با زدن مشت توی چشمم پاسخ این اعتراضم را بدهند. بردبار خودش هم یک مشت به صورتم زد که البته شاهد هم دارم اما خودم نخواستم پیگیر این موضوع شوم. متاسفانه به ما توهین کردند. وقتی هم که به قبایی مسئول هیات های استانی فدراسیون موضوع را گفتم به جای حمایت پاسخ داد که از این به بعد گوشتان را می برم و کف دستتان می گذارم تا دیگر دور و بر بوکس پیدایتان نگردد!

مربی تیم آذربایجان شرقی با بیان اینکه تیم های زیادی به داوری اعتراض داشتند، ادامه می دهد: حق خوری های زیادی در مسابقات شده است اما من دیگر طاقت نیاوردم. اگرچه با اعتراض من کل تیمم را از ادامه رقابتها محروم کردند. 12 سال است در بوکس هستم و 5 سال نیز مربیگری می کنم و شاگردانم در رده های سنی مختلف از نونهالان گرفته تا جوانان مدال های مختلف کشوری دارند. نمی دانم چه کار کنم و به چه کسی اعتراض کنم. شماره ثوری رئیس فدراسیون را هم ندارم و دسترسی هم به ایشان وجود ندارد. اگر حتی اعتراض من هم به ناحق بوده باشد چرا بقیه شاگردانم را از مسابقات محروم کردند؟ به هر حال موضوع را به وسیله هیات استانی دنبال می کنم و پیگیر هستم.

این ماجرا در حالی از سوی یک طرف دعوا به این صورت تعریف می گردد که هنوز مسوولان فدراسیون واکنشی به این حرف ها نشان نداده اند.

5،250*

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9344

به "کار به زد و خورد پای رینگ بوکس کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار به زد و خورد پای رینگ بوکس کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید