چرچسوف: مربی موفقی نیستم چون هیچ جامی نگرفتیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود عملکرد موفق تیمش در جام جهانی 2018 از کارنامه امسال میلادی تیمش چندان رضایت ندارد.

چرچسوف: مربی موفقی نیستم چون هیچ جامی نگرفتیم

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی فوتبال روسیه با راهنمایی استانیسلاو چرچسوف به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 راه یافت اما او معتقد است 2018 موفق ترین سال در دوران مربیگری اش نیست. چرچسوف در حالی این مطلب را عنوان می نماید که او و تیمش جوایز بهترین مربی و تیم برتر ورزش روسیه در سال 2018 را به دست آوردند.

وی در فیلم ویدئویی که فدراسیون فوتبال روسیه امروز (سه شنبه) منتشر کرد گفت: نمی توانم بگویم که 2018 موفق ترین سال دوران فوتبالم در قامت مربیگری بود زیرا هیچ جامی فتح نکردیم از جمله در جام جهانی 2018 روسیه. اگر بخواهم درباره موفق ترین سال دوران فوتبالی ام حرف بزنم باید به 2 عنوان قهرمانی در فوتبال باشگاهی لهستان همراه تیم لژیا ورشو اشاره کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اضافه نمود: تابستان گذشته فضای بسیار گرمی با توجه به میزبانی جام جهانی 2018 پیش رو داشتیم. هیجان انگیز و تا حدودی موفقیت آمیز بود. البته من به صورت مطلق از نتیجه ای که با تیم ملی فوتبال روسیه در این رقابت ها کسب کردیم رضایت ندارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9032

به "چرچسوف: مربی موفقی نیستم چون هیچ جامی نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرچسوف: مربی موفقی نیستم چون هیچ جامی نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید