پیش خور 7 میلیاردی برای پرسپولیس دردسر شد، شکایت جدید در راه است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب در دوران مدیرعاملی خود در باشگاه پرسپولیس قراردادی را برای فروش بلیت بازی های این تیم در فصل جاری رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با یک شرکت تجاری منعقد کرد که بابت آن مبلغ هفت میلیارد تومان دریافت کرد.

پیش خور 7 میلیاردی برای پرسپولیس دردسر شد، شکایت جدید در راه است

مدیرعامل وقت پرسپولیس که برای پرداخت طلب یک میلیون یورویی برانکو ایوانکوویچ این پول را دریافت نموده بود پس از نیامدن سرمربی فصل گذشته پرسپولیس به تهران تصمیم به هزینه این پول برای سایر بدهی های باشگاه گرفت تا هفت میلیارد تومان را خرج نموده باشد.

پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال با توجه به اهمیت تجهیز و ایمنی استادیوم های لیگ رجحان تصمیم به در اختیار قرار دادن فروش کلیه بلیت بازی ها توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گرفت.

اتفاقی که ناخود مطلع قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکتی که هفت میلیارد تومان پرداخت نموده بود را تحت تاثیر قرارداد تا پرسپولیس با دردسری جدید روبرو گردد.

شرکت مورد نظر نیز پس از مطلعی از بد عهدی باشگاه پرسپولیس، با وجود رفتن ایرج عرب و حضور محمدحسن انصاریفرد به جای او در پست مدیرعاملی شکایتی را در این زمینه تنظیم نموده و برای ارائه به مراجعه قضایی منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس است.

این شرکت علاوه بر اینکه خواستار باز پس دریافت هفت میلیارد تومان شده طبق قرارداد فی مابین با باشگاه پرسپولیس پرداخت خسارت میلیاردی را نیز خواسته است.

این شرکت به باشگاه پرسپولیس وقت داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به حل و فصل این پرونده اقدام کند در غیر اینصورت شکایت خود را در مراجع قضایی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44322

به "پیش خور 7 میلیاردی برای پرسپولیس دردسر شد، شکایت جدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش خور 7 میلیاردی برای پرسپولیس دردسر شد، شکایت جدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید