پشت پرده اقدام همزمان؛لیگ را کلا تعطیل کنید تا پرسپولیس قهرمان نشده

به گزارش مجله سرگرمی، صبح امروز و درست بعد از اعلام 4 راهکاری که از سوی فیفا به عنوان معین قهرمان معین شده بود فعالیت بعضی از کانال های خبری ورزشی در مورد شایعه انتها لیگ قوت گرفت.

پشت پرده اقدام همزمان؛لیگ را کلا تعطیل کنید تا پرسپولیس قهرمان نشده

خبرنگاران- بعضی از رسانه ها قبل از تصمیم گیری فدراسیون فوتبال به استقبال تعطیلی کامل لیگ رفته اند. این رسانه ها با اهرم مصاحبه با بعضی چهره های فوتبالی که ادامه لیگ (در صورت برقراری شرایط برگزاری بازی ها) چندان به نفع تیم مطبوع شان نیست کوشش می نمایند تا خیلی زود فدراسیون و البته مسئولان ورزش کشور را به نقطه سرانجام لیگ برسانند.

این در حالی است که با تعطیلی لیگ های مختلف اروپایی همچنان همه کشورها در انتظار فرایند کنترل ویروس کرونا هستند و در ایران هم تصمیم گیری در این خصوص منحصرا در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

در همین خصوص جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونای کشور در این باره گفته : درباره شروع لیگ برتر فوتبال و سایر لیگ های ورزشی کشور در نیمه فروردین سال آینده می گردد تصمیم گیری کرد و الان نمی توان اظهار نظری کرد.

صبح امروز و درست بعد از اعلام 4 راهکاری که از سوی فیفا به عنوان معین قهرمان معین شده بود فعالیت بعضی از کانال های خبری ورزشی در مورد شایعه سرانجام لیگ قوت گرفت. شایعه ای که با عنوان نزدیک به واقیعیت در کانال یکی از مطرح ترین برنامه های فوتبالی حال حاضر تلویزیون هم منتشر شد بدون اینکه منبعی داشته باشد. نکته جالب اینکه در این خبر اعلام شده بود که لیگ نوزدهم نیمه کاره خواهد ماند و لیگ بیستم از شهریور شروع به کار خواهد نمود.

اما سوال اینجاست منبعی که نیمه کاره ماندن لیگ را اعلام نموده چطور اظهار نظری در مورد سرنوشت لیگ نوزدهم ننموده است؟ اینکه تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط نموده چه می گردد. تکلیف تیم های صعود نموده از لیگ یک چه می گردد؟ همه اینها سوال هایی است که باید پاسخ آن را آنهایی که بر طبل تعطیلی لیگ برتر می کوبند بدهند.

با این همه به نظر می رسد تصمیم گیری قطعی در مورد لغو و یا ادامه لیگ نوزدهم و اساسا سایر مسابقات ورزشی کشور در سرانجام تعطیلات انجام خواهد شد.آن موقع قطعا تصمیم درست تری در مورد تکلیف سال جاری میتوان گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77367

به "پشت پرده اقدام همزمان؛لیگ را کلا تعطیل کنید تا پرسپولیس قهرمان نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده اقدام همزمان؛لیگ را کلا تعطیل کنید تا پرسپولیس قهرمان نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید