پرونده مسکن مهر سال 98 بسته می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، احمد اصغری مهرآبادی عصر یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهارداشت: با تاکید رییس جمهوری پرونده این طرح تا نیمه نخست سال آینده بسته می گردد.

پرونده مسکن مهر سال 98 بسته می گردد

وی با بیان اینکه با حمایت دولت، سازمان برنامه و بودجه و بانک ها مراحل ساخت این خانه ها تا خاتمه سال 98 به اتمام خواهد رسید اضافه نمود: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و 400 هزا واحد مسکونی در کشور احداث و یا در حال ساخت است.

مهرآبادی با اشاره به اینکه از این تعداد نزدیک دومیلیون واحد به اتمام رسیده و به مردم تحویل داده شده است مطرح کرد: یک میلیون و 900 هزار واحد از مساکن تحویلی به متقاضیان مربوط به دوران دولت یازدهم و دوازدهم است و در دولت گذشته تنها 633 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اعلام کرد: برای برخی واحدهای مسکن مهر در کشور متقاضی وجود ندارد و درصدد هستیم این واحدها را در اختیار برخی نهادها قرار دهیم و برای آنان متقاضی پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: وضعیت مساکن مهر در آذربایجان غربی بسیار مناسب است و طبق وعده، پرونده این پروژه در صورت همکاری شرکت های خدمات رسان به زودی بسته می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8974

به "پرونده مسکن مهر سال 98 بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مسکن مهر سال 98 بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید