ویلبور راس به کارمندان بدون حقوق: بروید برای خودتان وام بگیرید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ویلبور راس، وزیر تجارت آمریکا، پنج شنبه شب به کارمندان بیکار شده و بدون دستمزد دولت که با تعطیلی، دومین ماه حقوق خود را هم از دست داده اند، گفت: برای پرداخت هزینه های خود، وام بگیرید.

ویلبور راس به کارمندان بدون حقوق: بروید برای خودتان وام بگیرید

او همچنین افزود: متوجه نمی شوم چرا کارمندان برای گذران زندگی خود با مشکل روبرو هستند.

راس که خود با خرید شرکت های تحت فشار و ورشکسته، ثروتمند شده است، در مصاحبه با سی ان بی سی گفت: این ناامیدنماینده است که بعضی از کارمندان فدرال که از تعطیلی دولت آسیب دیده اند، سر کار خود حاضر نمی شوند.

راس گفت: حقوق این افراد 30 روز عقب افتاده است، هیچ دلیل واقعی برای این وجود ندارد که آنها نتوانند برای پوشش این عقب افتادن دستمزد، وام بگیرند. من خودم تبلیغات بعضی شرکت ها و موسسات اقتصادی را دیده ام که چنین وامی ارائه می دهند؛ بنابراین این اصلا بهانه خوبی برای این نیست که یک بحران نقدینگی داشته باشیم؛ هر چند افراد باید سود اندکی هم در ازای این وام ها پرداخت نمایند.

این اظهارات راس در حالی بیان شد که تعطیلی دولت آمریکا که بلندترین تعطیلی دولت در تاریخ این کشور به شمار می رود، بدون این که امیدی به سرانجام داشته باشد، روز سی و چهارم خود را هم سپری کرد.

ترامپ هم البته در واکنش به این اظهارات وزیر تجارت خود، گفته که او این اظهارات را نشنیده است، اما آن را درک می نماید.

ترامپ گفت: شاید او باید به شکلی دیگر این حرف را می زد و احتمالا ویلبور راس می خواسته بگوید آنها دارند کار خود را در کنار شما انجام می دهند. من می دانم که بانک ها دارند در این راستا فعالیت می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11106

به "ویلبور راس به کارمندان بدون حقوق: بروید برای خودتان وام بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلبور راس به کارمندان بدون حقوق: بروید برای خودتان وام بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید