هدیه روز مادر؛ ایده هایی عالی برای خرید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: حتما شما هم با فرا رسیدن روز مادر به دنبال هدیه ای مناسب برای مادرتان هستید تا ذره ای از زحمات و محبت های او را جبران کنید. اما دغدغه ما در این شرایط این است که چه چیزی برای او بخریم؟ اگر شما هم سردرگم خرید هدیه ای مناسب برای چنین روزی هستید، به پیشنهادهایی که در ادامه برایتان آورده ایم، نگاهی بیندازید.

هدیه روز مادر؛ ایده هایی عالی برای خرید

گلدان گل

اگر مادر شما اهل گل و گیاه است، یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید برای او بخرید، گلدان گل است. در این مورد شانس با شماست، زیر با آمدن فصل بهار، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. اگر خانه تان حیاط یا ایوان دارد، دست تان در انتخاب باز است و می توانید گل های متنوع یا حتی درختچه ای زیبا بخرید اما اگر فضای آزاد ندارید، گل های آپارتمانی هم انتخاب خوبی برایتان خواهند بود که بر زیبایی خانه خواهد اضافه نمود.

عطر

اگر می خواهید هزینه بیشتری برای هدیه روز مادر بپردازید، عطر انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. آیا کسی هست که از عطر خوشش نیاید؟ اگر چه خرید عطر برای دوستان و آشنایان سخت است اما از آنجا که شما سلیقه مادرتان را می دانید، خیلی راحت می توانید عطری با رایحه مورد علاقه او را پیدا کنید. به دنبال رایحه ای خنک، ملایم و سبک باشید تا در روزهای گرمی که در راه است، قابل استفاده باشد.

گردنبند مادر

اگر به دنبال هدیه ای خاص برای مادرتان هستید، می توانید از زیورآلاتی که کلمه مادر روی آن حک شده یاری بگیرید. هیچ چیز بیشتر از یک گردنبند یا دستبند با نام مادر او را یاد شما نمی اندازد. خوبی زیورآلات این است که شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، آنها را تهیه کنید. اگر بخواهید هزینه زیادی بپردازید می توانید مدل مورد نظرتان را از طلا یا اگر قصد پرداخت هزینه کمتری دارید، از نقره یا جنس های دیگر خریداری کنید.

جعبه لوازم آرایش یا جواهرات

به خانم ها هر چه فضا برای لوازم آرایش و زیورآلات شان بدهید، باز هم کم است. از این جهت، یک باکس مخصوص جواهرات یا حتی لوازم آرایش، مطمئنا لبخند را بر لبان مادرتان خواهد نشاند. علاوه بر آن، هر زمانی که او لوازم مورد احتیاجش را از جعبه بیرون می آورد، به یاد شما خواهد افتاد. جعبه های چوبی که روی آن با طرح هایی ظریف و زنانه طراحی شده، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

لباس ورزشی

برای مادرهایی که اهل ورزش کردن هستند، یک دست لباس ورزشی می تواند ایده خوبی برای هدیه روز مادر باشد. معمولا افراد هزینه زیادی برای لباس ورزشی نمی پردازند و به یک یا دو دست قناعت می نمایند. از این رو شما با خرید یک دست دیگر از لباس ورزشی او را مسرور و انگیزه او را برای ورزش کردن بیشتر خواهید کرد. فقط هنگام خرید حواس تان به سایز لباس باشد. لباس های ورزشی خیلی تنگ حرکت کردن را برای فرد سخت نموده و لباس های خیلی گشاد هم تغییرات بدن را نشان نمی دهند، از این رو لباسی بخرید که فیت تن مادرتان باشد.

قاب عکس

آیا کسی را سراغ دارید که به عکس علاقه ای نداشته باشد؟ اگر مادر شما هم جزو افرادی ست که در گوشی یا آلبوم عکس های خود هزاران عکس دارد، خرید قاب عکس می تواند انتخاب خوبی برای او باشد. شما می توانید یک قاب عکس خاص و زیبا، یا حتی چند قاب عکس را که به زیبایی در کنار هم ست می شوند، بخرید و به مادرتان هدیه دهید. اگر می خواهید او را مسرور تر کنید، عکسی خانوادگی از خودتان را چاپ کنید و درونش بگذارید. این هدیه نه تنها مادرتان را سورپرایز می نماید، بلکه خاطره چنین روزی را برای همواره در گوشه ای از خانه او ثبت خواهد نمود.

کیف

اگر به دنبال هدیه ای کاربردی هستید، کیف می تواند ایده خوبی برایتان باشد. خوبی کیف آن است که مانند عطر یا لباس سلیقه ای نیست. مادر شما هر نوع کیفی که شما بخرید، از کیف های کوچک میهمانی گرفته تا کیف های بزرگ و جادار، را به دست خواهد گرفت. بنابراین با خیال راحت کیفی که فکر می کنید به مادرتان می آید را بخرید.

لوازم برقی

خانم ها کلا بعد از استحمام یکی از مسائل شان سر و شکل دادن به موهایشان است. به خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند تجربه می گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار موها حالت وحشتناکی پیدا می نماید. شما می توانید سشوار یا اتوی مو هم به عنوان هدیه روز مادر در نظر بگیرید.

شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده ای نیست اما کاربردی تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می توانید آنها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت های اسپورت می توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه مناسبی به شمار می روند.

دامن های مجلسی کرپ هم جزو پوشش های کلاسیک مادران مان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن آن دامن های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن هایی که شیک هستند و برای مهمانی های کوچک و بزرگ مناسب اند. یکی از بهترین هدایا برای مادرها همین دامن هاست. رنگ های مختلفی هم دارند.

ساعت

باز هم یک هدیه کلاسیک دوست داشتنی. ساعت مچی همواره هدیه درجه یکی برای مادرهاست. مادرهایی که اصولا آدم های دقیقی هستند. ساعت های مجلسی با بندهای استیل و نگین هایی که رویشان کار شده می توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی ها باشند. حتی مادرهایی که زیور آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می برند. ساعت های نگین دار هدیه مناسب تری برای مادرهاست. با قیمت های مختلف هم می توانید از این مدل ساعت ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت تر احتیاج دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت تر است توصیه می کنیم ساعت های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت ها هم مدل نگین دار شیکی دارند که به جز استفاده روزمره اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می توانند از آن استفاده نمایند. ساعت های بندچرمی برای استفاده روزانه مناسب تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند.

عینک آفتابی

سال ها قبل در دهه 60 و 70 عینک آفتابی وسیله لاکچری بود که فقط خیلی شیک پوش ها از آن استفاده می کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شد. همان قدر که وقتی از خانه بیرون می روید کرم ضدآفتاب می زنید طبیعی است برای اینکه چشم هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم تان بزنید. البته اگر می خواهید هدیه روز مادر آبرومندانه ای تهیه کنید باید مبلغ قابل توجهی را برای عینک هزینه کنید.

دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه اعضای خانواده دارد. برای همه مان خانه مامن است و برای مادرها بیشتر. آنها با تک تک جزییات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه ای می دهند. لوازم دکوری را از هر نوع و با هر قیمتی می توانید تهیه کنید. بستگی دارد که مادر شما به چه چیزی علاقه بیشتری داشته باشد.

کتاب

مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. اگر مادر کتابخوانی دارید و سلیقه او را می دانید می توانید این هدیه فرهنگی را برای روز مادر انتخاب کنید.

لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می نماید باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله ورزشی که مادام العمر هم می گردد از آنها استفاده کرد می توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی یاری می نمایند که مادران وزن شان را هم حفظ نمایند و از چاقی های مشکل سازی جلوگیری می نماید.

مادرها و مادربزرگ ها با قلب بزرگی که دارند از اینکه به فکرشان باشید هم مسرور می شوند. این فهرست فقط یاریی است برای انتخاب هدیه. عشقی که با آن هدیه را تقدیم شان می کنید با خودتان.

منابع: دیجی کالا، forbes

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: برترین ها
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28211

به "هدیه روز مادر؛ ایده هایی عالی برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه روز مادر؛ ایده هایی عالی برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید