نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری در یاسوج برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون گردشگری این اداره کل و مشارکت فعالان و تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری و استادان دانشگاهی امروز شنبه 20 مرداد ماه در یاسوج برگزار گردید.

نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری در یاسوج برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این نشست با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری یکی از صنعت های پر درآمد در دنیا است اظهار کرد: با توسعه صنعت گردشگری درکشور شاهد کاهش وابستگی به نفت هستیم.

باقری هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ایده های نو و خلاقانه مطرح نمود و اضافه نمود: به دنبال ایجاد روش های جدید با استفاده از توان نخبگان برای توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

او، با بیان صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر اشتغال زایی خوبی را داشته است توضیح داد: اعتماد به بخش خصوصی و فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله راهکارهای موفقیت برای اشتغال زایی در صنعت گردشگری استان بوده است.

دبیر کارگروه گردشگری استان با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه گردشگری استان گفت: در تمام شهرستانهای استان در مکانهای گردشگری یا زیرساخت ایجاده شده و یا در ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان از همه نخبگان و کارشناسان گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در سرعت بخشیدن به توسعه گردشگری این اداره کل را همکاری نمایند.

باقری همچنین از حمایت این اداره کل از طرح های جدید و خلاقانه در زمینه گردشگری خبرداد و ابراز کرد: کوشش می کنیم تا با توجه به پتانسیل های گردشگری استان طرح های بزرگ و سرمایه گذاری گردشگری را در کهگیلویه وبویراحمد فراهم سازیم که اشتغال زایی و در آمد زایی خوبی را برای مردم استان ایجاد نمایند.

او، هتل و پارک آبی یاسوج، کمپینگ گردشگری در غاره دهشیخ پاتاوه را دو پروژه برزگ سرمایه گذاری گردشگری کهگیلویه وبویراحمد مطرح نمود و گفت: این دوپروژه در چند سال اخیر دولت تدبیر و امید ایجاده شده است.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39336

به "نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری در یاسوج برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری در یاسوج برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید