میختاریان برای رهایی از جهنم آرسنال قید نیمی از دستمزدش را زد

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم ملی ارمنستان که در آرسنال دوران ناامید کننده ای داشت برای جدایی از این تیم حاضر شد قید نیمی از دستمزدش را بزند و راهی رم گردد.

میختاریان برای رهایی از جهنم آرسنال قید نیمی از دستمزدش را زد

به گزارش هنریک میختاریان که در سال 2018 در ازای پیوستن الکسیس سانچز به منچستر یونایتد، به آرسنال منتقل شده بود نتوانست در امارات عملکرد خوبی داشته باشد و به همین دلیل تصمیم گرفت از این تیم جدا گردد.

این هافبک 30 ساله پس از پیوستن به توپچی ها، گرفتار مصدومیت شد و همین موضوع باعث شد تا او در این تیم عملکرد ضعیفی داشته باشد. به همین دلیل میختاریان تصمیم گرفت از آرسنال جدا گردد و به تیمی برود که شانس بیشتری برای بازی داشته باشد تا بتواند عملکرد خوبی که در دوران حضورش در دورتموند داشت را تکرار کند.

با وجود اینکه دستمزد هافبک ارمنی رم در تیم جدیدش کمتر از نصف مبلغی است که در آرسنال دریافت می کرد، میختاریان معتقد است که جدایی از آرسنال و پیوستن به رم تصمیم درستی بوده است، زیرا در دوران حضور در آرسنال هیچ موفقیت و دستاوردی نداشته است.

میختاریان خاطرنشان کرد که برای رفتن به رم، هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه ایتالیایی درباره پول نکرده است چرا که فقط می خواسته از آرسنال جدا گردد.

میختاریان که از دوران ناامید کننده خود در فوتبال انگلیس خسته شده بود، تصمیم گرفت با ایجاد یک تغییر در زندگی فوتبالی خود به رم بپیوندد و برای این کار حاضر شد بیش از نیمی از دستمزد خود را فدا کند تا آرسنال اجازه انتقال قرضی او به رم را بدهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43356

به "میختاریان برای رهایی از جهنم آرسنال قید نیمی از دستمزدش را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میختاریان برای رهایی از جهنم آرسنال قید نیمی از دستمزدش را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید