مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار ربات سوفی تا نقص فنی گوشی های اپل

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار ربات سوفی تا نقص فنی گوشی های اپل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ربات سوفیا که با دریافت حق شهروندی عربستان سعودی اولین شهروند روباتیک در دنیا محسوب می گردد اخیرا در کنفرانس بین المللی Round Square در ایندورو شرکت کرد. این ربات در این اجلاس درباره تغییرات آب و هوا ، حفاظت از انرژی های طبییعی و توسعه پایدار صحبت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسابقه مقاله نویسی نشریه اکونومیست با حضور 2400 شرکت نماینده از 110 کشور دنیا برگزار گردید و نتایج این مسابقه بسیار حیرت انگیز و عجیب بود. نتایجی که نشان می دهد حتی نویسندگان حرفه ای نیز به زودی در خطر از دست دادن شغل خود خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تویوتا یک سیستم آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی را برای آموزش ربات های خود طراحی نموده است. این سیستم به ربات ها وظایف مهم خانه را آموزش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید به نظر عجیب برسد اما بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند علی رغم خرید یک گوشی پیشرفته و گرانقیمت قادر به استفاده از امکانات این نوع گوشی نیستند. بر همین اساس است که در این مطلب کوشش کردیم به آنالیز بعضی امکانات برای تغییر زبان در گوشی گلکسی S10 بپردازیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل به شکل رسمی تایید کرد که بعضی از دستگاه های آیفون6 اس و آیفون6 اس پلاس یک نقص فنی دارند که باعث می گردد کاربران پیروز به روشن کردن این گوشی نشوند. کنون اپل ضمن تایید این نقص اعلام نموده که کاربران می توانند به صورت رایگان مشکل مذکور را حل نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته عکسی از گوشی هوشمند و جدید موتورولا در صفحه طرفداران این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد به زودی شاهد یک گوشی با دوربین سلفی پاپ آپ خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49669

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار ربات سوفی تا نقص فنی گوشی های اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار ربات سوفی تا نقص فنی گوشی های اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید