ملی پوش هندبال: نباید اردوهای تیم ملی تعطیل گردد

به گزارش مجله سرگرمی، جلال کیانی گفت: نباید اردوهای تیم ملی تعطیل گردد، این عادت بدی است که سیستم ورزش کشور ما دارد.

ملی پوش هندبال: نباید اردوهای تیم ملی تعطیل گردد

جلال کیانی، ملی پوش هندبال در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شروع اردوهای تیم ملی هندبال برای بازی های آسیایی 2022 گفت: از هم اکنون باید برای بازی های آسیایی استارت بزنیم. نباید اردوها تعطیل گردد. تعطیلی اردوها عادت بدی است که سیستم ورزش کشور ما دارد. نمی دانم به خاطر هزینه است یا چیزهای دیگر. سه یا چهار ماه مانده به یک مسابقه مهم اردو تشکیل و بعد از آن بازی اردوها تعطیل می گردد، چیزی که در کشورهای دیگر کم تر شاهد آن هستیم. این طرز اردو سبب می گردد بازیکنان فشار بیش تری را متحمل شوند. تیم هایی در مسابقات مهم نتیجه می گیرند که مداوم و پیوسته تمرین داشته باشند.

او اضافه کرد: در حال حاضر باید هر چه سریع تر مربی تیم ملی انتخاب و کم کم اردوها تشکیل گردد. اردوها باید پیوسته انجام گردد تا بازیکنان فرصت شناخت یار خود را داشته باشند و بتوانند هماهنگ شوند. در این شرایط هم بازیکنان آماده می شوند و هم مربی فرصت انتخاب بهترین بازیکنان را دارد. از طرفی مربی می داند که چه بازیکنانی را در زمان مسابقات در اختیار خواهد داشت.

کیانی درباره کیفیت لیگ برتر فصل 98 اظهار کرد: شرایط لیگ در سال گذشته به سبب برنامه ها و مسابقات تیم ملی با تعطیلات زیادی رو به رو شد که کیفیت لیگ را تحت تاثیر قرار داد. بازیکنان مجبور بودند چندبار بدنسازی نمایند، تا آماده می شدند و یکی دو مسابقه برگزار و دوباره لیگ با تعطیلی روبرو می شد. شرایط این دوره از لیگ نسبت به سال های گذشته تعریفی نداشت و در کل دلچسب نبود.

وی در ادامه گفت: لیگ دو گروهی یا رفت و برگشت هر کدام جذابیت خاص خود را دارد. در گروهی همه تیم ها با هم بازی می نمایند، فصل زودتر تمام می گردد، نیم فصل تعیین است و قاعده خاصی دارد؛ اما در دو گروهی اینطور نیست، به نظر من امتیازها سخت حساب و کتاب می گردد. 2 تا 3 سالی است که لیگ برتر اسفندماه تمام می گردد. اگر مسابقات لیگ مرداد و شهریور استارت بخورد، بدون وقفه پیگیری گردد و اسفندماه انتها یابد خیلی خوب است. بازیکن تا اسفند ماه بازی و بعد از کمی استراحت، بدنسازی را برای فصل بعد شروع می نماید. هم چنین با انتها سال، فصل هم تمام می گردد و بازیکنان به پول خود می رسند.

کیانی در ادامه در خصوص سقف قراردادهای بازیکنان در لیگ برتر هندبال گفت: در فصلی که گذشت سقف قراردادها نسبت به یکی دو سال قبل بهتر شده بود. نمی گویم خوب اما بد هم نبود و پیشرفت جزیی داشت. سقف قراردادها در حال حاضر به 200 میلیون نمی رسد و امیدوارم که در سال آینده با ورود اسپانسرها بتوانیم قراردادهای بهتری را در هندبال ببینیم.

این بازیکن تیم هندبال سپاهان در ادامه گفت: برای بهتر شدن سقف قراردادها و کیفیت لیگ برتر باید اسپانسرهای قوی جذب این رشته شوند. از طرفی باید پایتخت همانند اصفهان که دو تیم ذوب آهن و سپاهان را دارد، چند تیم در لیگ برتر داشته باشد. اگر دو باشگاه خوب از استان های تهران، شیراز، مشهد وارد لیگ برتر شوند در سطح قراردادها تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر تیم های خوبی به لیگ بیایند و پول خوبی وارد این رشته نمایند حتی لژیونرها هم به ایران بر می گردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91246

به "ملی پوش هندبال: نباید اردوهای تیم ملی تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش هندبال: نباید اردوهای تیم ملی تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید