ماجرای مدیر بیمه ای که با پول های مردم در خارج از کشور هتل خرید ، خرید هتل در گرجستان با همکاری یک زن خارجی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر یکی از شرکت های بیمه که با اختلاس میلیاردی چندین دستگاه خودرو و ملک و هتل در خارج و داخل کشور به نام خود و بستگانش خریده بود قبل از فرار از کشور دستگیر شد.

ماجرای مدیر بیمه ای که با پول های مردم در خارج از کشور هتل خرید ، خرید هتل در گرجستان با همکاری یک زن خارجی

خبرنگاران - مدیر یکی از شرکت های بیمه که با اختلاس میلیاردی چندین دستگاه خودرو و ملک و هتل در خارج و داخل کشور به نام خود و بستگانش خریده بود قبل از فرار از کشور دستگیر شد.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: چندی قبل گزارشی به اداره کل بازرسی استان کرمان رسید مبنی بر اینکه یکی از مدیران بیمه ای پول های دریافتی بابت حق بیمه را به حساب شخصی خود واریز نموده است، اداره کل بازرسی با اعزام کارشناسان ذیربط رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

پس از انجام تحقیقات اولیه تعیین شد این فرد متخلف 22 میلیارد تومان از حق بیمه های دریافتی از یک شرکت خودروسازی را به جای واریز به حساب شرکت بیمه به حساب شخصی خود واریز نموده است و با بخشی از این وجوه اقدام به خرید املاک، مستغلات و خودرو در داخل و خارج از کشور نموده است. بلافاصله پرونده به بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و باتوجه به اینکه متهم در حال تدارک مقدمات خروج از کشور بود با احکام و دستورات قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان دستگیر شد.

وی در ادامه اضافه کرد: با ورود به موقع دادستانی و سازمان بازرسی و برای جلوگیری از خسارت های غیرقابل جبران به صنعت بیمه، تمامی اموال و املاک و حساب های بانکی متهم مسدود شده است.

سالاری گفت: با تمهیدات به عمل آمده از سوی دستگاه قضایی و شرکت بیمه موردنظر، جای هیچ گونه نگرانی برای بیمه گذاران نیست و تعهدات طبق قرارداد انجام خواهد گرفت. در تحقیقات بیشتر تعیین شد متهم با بخشی از این وجوه و با همکاری خانمی اهل گرجستان، اقدام به اجاره تملک یک هتل در کشور گرجستان و بخش دیگری از وجوه را نیز صرف خرید خودرو، املاک، سهام شرکت ها از طریق بورس نموده است.

دادستان کرمان گفت: این متهم برای عدم توقیف املاک خریداری شده، اسناد اموال و املاک را به نام بستگان و نزدیکان منتقل و معاملات را به صورت صوری تنظیم می نموده است. با کوشش های سازمان بازرسی و اطلاعات سپاه تاکنون 6 دستگاه انواع خودرو لوکس و گرانقیمت خارجی و تعدادی ملک گران قیمت در نقاط مختلف شهر کرمان توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه در آنالیز پرونده ها مشاهده شده است که افراد سودجو و مفسدین مالی از طریق شگرد خریداری اموالی در خارج از کشور از طریق پول های آلوده و کثیف از صرافی های دارای شعب در خارج از کشور، اقدام می نمایند، خواهان نظارت جدی مسئولان بانک مرکزی بر فعالیت این صرافی ها در خارج از کشور شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: چمدان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62574

به "ماجرای مدیر بیمه ای که با پول های مردم در خارج از کشور هتل خرید ، خرید هتل در گرجستان با همکاری یک زن خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای مدیر بیمه ای که با پول های مردم در خارج از کشور هتل خرید ، خرید هتل در گرجستان با همکاری یک زن خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید