لندن میزبان نشست آینده سران گروه هفت

به گزارش مجله سرگرمی، نشست آینده سران گروه هفت بر اساس بیاینه دفتر نخست وزیری انگلیس 21 تا 23 خرداد 1400 به صورت حضوری در این کشور برگزار می گردد. نشستی که می تواند فرصتی برای بازگشت آمریکا به بعضی از پیمان های بین المللی باشد که ترامپ از آن خارج شده است.

لندن میزبان نشست آینده سران گروه هفت

از دفتر نخست وزیری انگلیس، این نشست با حضور رهبران کشورهای فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا، ژاپن، آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلیس به عنوان میزبان، در منطقه توریستی کورنوال واقع در جنوب غرب انگلیس منعقد خواهد شد. سران کشورهای استرالیا، هند و کره جنوبی نیز به عنوان مهمان به این نشست دعوت شده اند.

بر اساس این گزارش، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از برگزاری این نشست برای پرداختن به چالش های مشترک دنیا از مقابله با ویروس کرونا تا تغییرات اقلیمی، مسائل تجاری، فناوری و علمی استفاده خواهد نمود. وی در اظهار نظری بیان داشت که مشتاقانه منتظر استقبال از رهبران دنیا در این نشست است.

علاوه بر این لندن میخواهد تا از فرصت ریاست بر گروه 7 جلسات متعددی را در طول سال در سطح وزرا برگزار کند. رایزنی درباره طیف مختلفی از مسائل مالی، تجاری، زیست محیطی، فناوری و توسعه و سیاست خارجی از جمله اهداف برگزاری این نشست ها عنوان شده است.

دولت انگلیس امیدوار است بتواند تا آن موقع همه گیری ویروس کرونا را که به شکل انفجاری در این کشور در حال گسترش است، مهار کند. انگلیس در زمان حاضر به کانون شیوع گونه های مختلف کرونا تبدیل شده و آمار مبتلایان به این ویروس غوغایی به پا نموده است. افزون بر 50 کشور دنیا از ترس شیوع این بیماری مرزهای خود را به روی انگلیس بسته اند.

در این شرایط انگلیس قرار است اجلاس آینده تغییرات آب و هوایی را نیز در ماه نوامبر میزبانی کند. این اجلاس قرار بود سال گذشته برگزار گردد که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد.، ایرنا

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128724

به "لندن میزبان نشست آینده سران گروه هفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن میزبان نشست آینده سران گروه هفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید