فولاد سدی مقابل خروش سپیدرود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، از بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر، یک دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و سیپدرود رشت برگزار خواهد شد که به نظر می رسد بازی حساسی برای هر دو تیم باشد و از طرف دیگر طرفداران دو تیم نیز به شدت منتظر نتیجه این بازی هستند. فولادی ها بعداز عبور از موسوی، حالا چند هفته ای است که با ایلی استان پیش می روند و البته فعلا نتوانستند به نتایج قابل قبولی دست پیدا نمایند و به همین خاطر در روزهای اخیر نقدها به سرمربی فولاد خوزستان بالا گرفته است و شاید بتوان گفت که طرفداران و مسئولان این تیم منتظر یکی دو بازی آتی هستند تا در باره کادرفنی تیمشان باز هم فکر دیگری بنمایند. خوزستانی ها در این دیدار حساس خانگی البته دو غایب هم خواهند داشت ایلی استان برای رویاوری با سپیدرود فرزاد جعفری و سینا مریدی را در اختیار نخواهد داشت. فولادی ها بازی قبلی شان را در رویاروی با صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به انتها رسانده اند به همین جهت برای دیدار هفته دوازدهم به فکر کسب سه امتیاز هستند.

فولاد سدی مقابل خروش سپیدرود

درمقابل شرایطی که میزبان سپیدرود دارد، به نظر می آید با شرایط بهتری پا به میدان مسابقه می گذارد. شاگردان علی کریمی با وجود قعرنشینی در جدول رده بندی، هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسیدند و از طرف دیگر وضعیت فنی سپیدرود بعداز حضور کریمی در این تیم تفاوت محسوسی پیدا نموده است. آنها برای ادامه روند خوبشان احتیاج به بردی دیگر در هفته دوازدهم دارند. سپیدرود برای کنده شدن از قعرجدول احتیاج به تداوم پیروزیهایش دارد. کریمی کوشش خواهد نمود تیمش را در رویاروی با فولادی ها برنده از زمین خارج کند. به طور حتم فولاد سد محکمی مقابل سپیدرود خواهد بود که شاید کریمی و شاگردانش هرگز از این سد عبورنکنند.

این دیدار در استادیوم غدیراهواز از ساعت 1530 شروع خواهد شد و موعود بنیادی فر، تورج عیوض محمدی و یوسف مغروری فضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت.

9-340

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6060

به "فولاد سدی مقابل خروش سپیدرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد سدی مقابل خروش سپیدرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید