فراز فاطمی: از گوشه 18 قدم به فجر گل زدم، با فجرسپاسی معرفی شدم با استقلال مطرح

به گزارش مجله سرگرمی، سید فراز فاطمی بازیکن اسبق استقلال و فجر گفت: استراماچونی باید با استخدام یک روانشناس ورزشی برای مرتضی تبریزی معضل گلزنی تیم استقلال را کاهش بدهد.

فراز فاطمی: از گوشه 18 قدم به فجر گل زدم، با فجرسپاسی معرفی شدم با استقلال مطرح

گروه ورزشی خبرنگاران، سید فراز فاطمی مهاجم اسبق تیم های شیرازی و تهرانی با سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم فوتبال استقلال و فجرسپاسی شیراز قطعا در حین تماشای دیدار این دو تیم در جام حذفی شرایط خاصی را تجربه خواهد کرد. فجرسپاسی با حذف تیم فولاد یکی از شگفتی سازان دور یک شانزدهم بود و استقلال به سختی از سد تیم گل ریحان در وقتهای اضافه گذشت.

سید فراز فاطمی در مصاحبه با دانشجو، درباره دیدار دو تیم استقلال و فجرسپاسی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ را در ادامه می خوانید:

تیم های سابق تان با هم بازی دارند؟

بله! من تجربه سه فصل بازی برای فجر را دارم که البته از همان تیم شیرازی هم به فوتبال ایران معرفی شدم و در ادامه 3 فصل هم برای استقلال به میدان رفتم که در این تیم هم افتخارات زیادی مانند قهرمانی لیگ، بهترین بازیکن ماه آسیا و آقای گلی مرحله گروهی را بدست آوردم.

پس برای دیدن این بازی حس خاصی خواهید داشت؟

قطعا دوست دارم هر دو تیم برنده شوند که با وجود بازی که در جام حذفی است حتما باید یکی از این دو تیم بازنده شوند. من آرزو می کنم هر تیمی بهتر بازی کرد برنده شود.

بخت کدام تیم برای برد را بیشتر می دانید؟

جام حذفی جام شگفتی هاست. حتم دارم بازی جذابی می شود و به همان اندازه هم نمی توان نتیجه اش را حدس زد. الان فجر در جمع تیم های صدرجدولی است و شروع خوبی در لیگ یک داشته و می تواند رقیبی محکم و قلدر برای استقلال باشند. از طرفی استقلال هم نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی دارد و قطعا با انگیزه های برد به میدان می آید.

فجر را چطور تیمی می بینید؟

فجر در آزادی چیزی برای از دست دادن ندارد و شک ندارم که با همه وجود روبروی استقلال به میدان خواهد رفت.

به هر دو تیم گل زده ای؟

بله! هم با لباس استقلال به فجر زدم و هم با لباس فجر به استقلال.

خاطره جالبی هم از دیدارهای اینچنینی داری؟

در سال 1382 بود. اسفند ماه ما در شرایط خوبی نبودیم و باید هر طور شده بازی را می بردیم. بازی که آخرین دیدار سال مان محسوب می شد و بعد از آن به تعطیلات نوروزی می رفتیم. ما 1-2 عقب بودیم. داود سید عباسی گل اولمان را زده بود و دومی را یدالله اکبری به ثمر رساند. بعد بازی 2-2 شد ولی من در دقیقه 89 گل برتری را زدم.

یادتان هست چطور زدید؟

بله! از گوشه 18 قدم یک شوت سرضرب زدم و توپ درون دروازه رفت. برد خیلی شیرینی بود و هرگز آن بازی را از یاد نمی برم.

فردا برای دیدن بازی به استادیوم نمی روید؟

اتفاقا چون با تیم جوانان در اردو هستیم و در مجموعه ورزشی آزادی تمرین داریم به احتمال زیاد برای دیدن بازی به استادیوم می روم.

به آینده استقلال با اوضاع فعلی اش امیدوار هستید؟

استراماچونی کم کم در حال شناسایی تیمش است. او تازه به ایران آمده و در حال شناسایی استقلال و نفراتش است. در این بین باید به او فرصت داد تا سیستم مورد نظرش را پیدا کند و در آینده نتیجه اش را بگیرد. قطعا استقلال امتیازات زیادی را از دست داده است ولی این نیست که نتوان دوباره امتیاز گرفت. حتم دارم که دیگر رقبا هم امتیاز از دست می دهند.

تبریزی چرا نمی تواند گلزنی های سابقش در ذوب آهن را تکرار کند؟

مهاجم، پستی است که مسایل روحی روانی تأثیر مستقیمی روی آن دارد. در همین استقلال می بینیم که نمونه بارزش مرتضی تبریزی است. همه ما می دانیم که تبریزی در تیم قبلی اش بهترین مهاجم ذوب آهن بود و تنها عاملی که می تواند باعث افت امروزی اش باشد مسائل روحی روانی هستند.

چطور؟

چون قطعا او از نظر بدنی هیچ مسئله ای ندارد که سرمربی تیم او را بازی می دهد. من خودم مربی هستم و همیشه دوست دارم آماده ترین نفراتم را درون ترکیب به میدان بفرستم. پس او هم از این نظر مسئله ای ندارد ولی روحا آماده نیست!

چاره چیست؟

- او باید با مشاوران ورزشی که در این زمینه روانشناسی می دانند مشورت کند. با آنها حرف بزند و جلساتی داشته باشد تا با ریشه یابی این موضوع بتواند بار دیگر گلزنی هایش را استارت بزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52702

به "فراز فاطمی: از گوشه 18 قدم به فجر گل زدم، با فجرسپاسی معرفی شدم با استقلال مطرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراز فاطمی: از گوشه 18 قدم به فجر گل زدم، با فجرسپاسی معرفی شدم با استقلال مطرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید