سومین جایزه هنر معاصر ویستا مهر ماه فراخوان می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پریسا پهلوان مدیر گالری ویستا درباره سومین سال اهدای نشان و جایزه هنر معاصر ویستا گفت: این روزها در نشست هایی با داوران دوره های گذشته، هنرمندان و صاحب نظران هنر در حال ارزیابی 2 دوره برگزار گردیده نشان و جایزه هنر معاصر ویستا هستیم و به موازات آن متن و جهت گیری فراخوان دوره سوم در دست تدوین است.

سومین جایزه هنر معاصر ویستا مهر ماه فراخوان می دهد

وی با اعلام این نکته که مبلغ ریالی این جایزه 30 میلیون تومان است که به طرح برتر اهدا می گردد تا بتواند اثرش را خلق کند و در گالری ویستا به نمایش گذارد گفت: ایده هنری زیر ساخت آفرینش هنری ست، متاسفانه به این مهم چنان که باید توجه نشده است و ما بر آنیم با این جایزه توجهات را به فکر و اندیشه ای که اثر هنری را خلق می نماید، جلب کنیم.

پهلوان اضافه کرد: عنصر ایده در عصر هنر معاصر ارزشی دو چندان یافته است و برپایی جایزه ای با این محوریت در ایران اتفاقی ست که مشابه خارجی ندارد.

مدیر گالری ویستا یادآور شد: در این جایزه روی تهیه پروپوزال تاکید داریم؛ زیرا متوجه شدیم این نکته ای ست که گاه سبب می گردد در عرصه های بین المللی، طرح ها و پروژه های هنرمندان مان پذیرفته نگردد.

برپایی نمایشگاه طرح های منتخب و قدردانی از یک فرد یا نهاد که در طول سال گذشته در هنر معاصر فعال بوده از دیگر بخش های این جایزه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3699

به "سومین جایزه هنر معاصر ویستا مهر ماه فراخوان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جایزه هنر معاصر ویستا مهر ماه فراخوان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید