ساخت بازی بعدی رمدی از همین حالا آغاز شده است

به گزارش مجله سرگرمی، استودیوی رمدی در حال حاضر مشغول توسعه پروژه بزرگی است. بعد از عرضه بازی Control که مدت زیادی نیز از آن نگذشته است، اعضای این استودیو تمرکز خود را بر روی پروژه بزرگی که در دست دارند، خواهند گذاشت، البته شایان ذکر است که این بازی تراز اول هنوز در مراحل اولیه فراوری است و تا زمان انتشار راه درازی در پیش دارد.

ساخت بازی بعدی رمدی از همین حالا آغاز شده است

بازی های استودیو رمدی با وجود اینکه مدت زمان ساخت طولانی ای را طی می نمایند، اما با این حال وقتی یک بازی تمام می گردد، اعضای این استودیو بلافاصله به سراغ بازی بعدی خود می روند، البته چنین شیوه ای برای استودیو مستقلی چون رمدی کاملا منطقی است، استفاده از این روش یکی از دلایلی است که بازی های قبلی این استودیو، همیشه بر روی بازی های بعدی آن ها تاثیر می گذارد، به عنوان مثال تأثیر بازی Quantum Break بر روی بازی Control کاملا واضح است.

علاوه بر پروژه بزرگی که در دست ساخت دارند، تعدادی از اعضای استودیو رمدی بر روی بازی جدید سری CrossFire و همچنین بازی چند نفره و آنلاینی که هنوز معرفی نشده کار می نمایند، اما تمرکز اصلی این استودیو در چند سال اخیر، طبق اعلامیه رسمی آن ها بر روی سه مجموعه خواهد بود، بازی Control یکی از این سه مجموعه است و در حال حاضر دو مجموعه دیگر معین نیستند.

بیانیه خبری استودیو رمدی در این رابطه:

بر اساس استراتژی شرکت رمدی، ما قصد داریم در آینده تمرکز خود را بر روی چند بازی محدود بگذاریم، ما همیشه با استودیو Smilegate برای سری بازی های CrossFire همکاری خواهیم داشت، علاوه بر این سری بازی، برنامه اصلی ما کار کردن بر روی سه مجموعه خواهد بود، مجموعه هایی که برای استودیو خودمان هستند و حق و حقوق آن ها برای شرکت دیگری نیستند. بازی Control یکی از این سه مجموعه است و موفقیت این بازی از نظر فروش در آینده استودیو رمدی و همچنین عملکرد آن در نیمه دوم سال 2019 تأثیر خواهد گذاشت.

تعدادی از اعضای استودیو رمدی به غیر از بازی ساختن، مشغول ارتقای موتور گرافیکی اختصاصی این استودیو، یعنی Northlight هستند. به نظر می رسد این استودیو گام های خود را برای ورود به نسل نهم کنسول ها برداشته است تا از لحاظ فنی و گرافیکی در آن موقع مسئله ای نداشته باشد.

میانگین نمرات بازی Control به تازگی عرضه شده و به نظر می رسد که این بازی در سطح خیلی خوبی قرار گرفته است. پروژه بزرگ بعدی این استودیو حداقل تا سال 2021 عرضه نخواهد شد، باید صبر کرد و دید که چه مجموعه هایی قرار است، توسط استودیو رمدی معرفی شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42741

به "ساخت بازی بعدی رمدی از همین حالا آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی بعدی رمدی از همین حالا آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید