رایزنی پیغام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کلاف پیچیده تیم والیبال پیغام مشهد پیچیده تر شده است. در حالی که با اعلام فدراسیون والیبال به تیم شهرداری گنبد برای عدم سفر به مشهد، ملاقات دو تیم پیغام مشهد و شهرداری گنبد در چارچوب ملاقاتهای هفته نوزدهم لغو شده است اما تیم پیغام همچنان برای بقا در لیگ کوشش است.

رایزنی پیغام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم

به دنبال عدم پرداخت بدهی های تیم پیغام مشهد به بازیکنان و فدراسیون والیبال این تیم اجازه بازی در مسابقات را از دست داد. طبق قوانین، هر تیم در صورت عدم حضور در بازی با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام می گردد و برای دومین بار از جدول مسابقات کنار گذاشته می گردد. تیم پیغام مشهد پس از غیبت در بازی مقابل کاله با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و حال با اعلام فدراسیون بازی روز یکشنبه این تیم هم مقابل تیم شهرداری گنبد برگزار نخواهد شد. عدم برگزاری بازی فردا به معنی حذف تیم پیغام از جدول مسابقات خواهد بود.

همچنین در حالی که سرمربی تیم شهرداری گنبددر تبادل نظر با مهر از لغو سفر تیمش به مشهد خبر داده اما خبرها از مشهد حکایت از کوشش پیغام برای برگزاری بازی فردا دارد و این تیم در حال مذاکره با یک اسپانسر جدید است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71374

به "رایزنی پیغام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی پیغام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید