دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC

به گزارش مجله سرگرمی، دکتر صالحی امیری در دیدار با مسئولان کمیته بین المللی المپیک بر توسعه همکاری و تعامل هر چه بیشتر این نهاد بین المللی با کمیته ملی المپیک ایران تاکید نمود.

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، عصر روز گذشته (یکشنبه) دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیداری گرم و صمیمی با پره میرو و جرومی مسئولین روابط کمیته های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی کمیته بین المللی المپیک IOC به بحث و گفت وگو در خصوص مسایل مختلف این دو نهاد پرداختند.

در ابتدای این دیدار نمایندگان IOC دعوت رسمی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از دکتر سید رضا صالحی امیری جهت دیدار با وی در شهریور ماه سالجاری را رسما به وی بیان کردند.

در ادامه پره میرو مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک IOC با اشاره با سابقه طولانی همکاری مناسب دونهاد، کمیته ملی المپیک ایران را یکی از مهمترین و تاثیرگزارترین کمیته های المپیک آسیا و جهان دانست و خواهان توسعه تعامل و همکاری هر چه بیشترشان شد.

جرومی رئیس بخش مدیریت و ارتباطات سازمانی روابط کمیته های ملی المپیک IOC نیز محورهای آموزش، همبستگی، بازگانی و مارکتینگ را موضوعات اصلی محور بحث بیان کرد و آمادگی IOC برای حمایت هر چه بیشتر در این زمینه ها را بیان کرد.

سید رضا صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این نشست آمادگی ایران برای حضور در برنامه های آموزشی به خصوص رشته های ورزشی همانند کشتی،وزنه برداری، تکواندو و..در کشورهایی که هنوز در آنها توسعه و رشدی نداشته اند بیان کرد و گفت : بی شک با هدف همبستگی ورزشی می توانیم در تمام بخش ها بخصوص آموزش در کنار کمیته بین المللی المپیک باشیم.

وی ادامه داد: در کنار اعزام بهترین مربیان ورزشی ای ان جهت حضور در کلاس های آموزشی خواهان برپایی کلاسهایی ویژه برای بالا بردن اطلاعات علمی مربیان و ورزشکاران قهرمان هستیم.

در خاتمه این نشست مقرر شد، طرفین ضمن آماده سازی دستور جلسه شهریور ماه، زمینه برپایی نشست کمیته ملی المپیک ایران برای برپایی نشستهای ویژه با حوزه های تخصصی کمیته بین المللی المپیک را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگاران، دیدار سیدرضا صالحی امیری و توماس باخ 21 شهریور (12 سپتامبر) در لوزان، مقر اصلی کمیته بین المللی المپیک(IOC) برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 994

به "دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید