دبیری تبریز سوم شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تیم فوتسال دبیری تبریز با فزونی مقابل نماینده چین عنوان سوم مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

دبیری تبریز سوم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتسال دبیری تبریز که با شکست مقابل ناگویااوشنز ژاپن از راهیابی به ملاقات نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا باز مانده بود، در ملاقات رده بندی این مسابقات ظهر امروز (شنبه) به مصاف شن زن چین رفت.

نماینده فوتسال کشورمان در این بازی که در سالن ورزشی شوانگ لیوی شهر چنگدوی چین برگزار گردید، پس از تساوی 5 بر 5 در وقت معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه 12 بر 11 به رجحان رسید و عنوان سوم مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

برای دبیری در این بازی فرید نمازی (دو گل)، بابک اکبری، محمد قاسمی و فرهاد فخیم پیروز به گلزنی شدند و گل های تیم چینی توسط روبرتو رابنز و برونو تاکاشی (هرکدام دو گل) و ژنگ لی به ثمر رسید.

تیم فوتسال دبیری تبریز با راهنمایی حسین شمس در این دوره از مسابقات حضور یافته بود که با شکست مقابل تیم های چونبوری تایلند و ناگویااوشنز ژاپن تن به شکست داد. این دو تیم امروز ملاقات فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا را برگزار می نمایند.

دوره گذشته گیتی پسند به نمایندگی از فوتسال ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت نموده بود که در ملاقات فینال مقابل چونبوری تن به شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی قاره کهن بسنده کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58964

به "دبیری تبریز سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیری تبریز سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید