خبرنگاران کرمانشاه برای جهش فراوری نیازمند تامین اقتصادی و بخشودگی اقتصادیاتی است

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مورد تحقق شعار جهش فراوری موضوع تامین اقتصادی را بسیار مهم دانست و گفت: سیستم اقتصادی ما در حوزه سیاست های پولی و نیز اداره کل اقتصادیاتی با ایجاد مشوق هایی نظیر تقسیط بدهی های اقتصادیاتی باید به تحقق جهش فراوری یاری نمایند.

خبرنگاران کرمانشاه برای جهش فراوری نیازمند تامین اقتصادی و بخشودگی اقتصادیاتی است

محسن دارابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران تمرکز سیاستگزاری مدیریت ارشد استان را تامین مالی سرمایه در گردش، احیای ظرفیت های خالی واحدهای فراوریی و نیز حفظ اشتغال گفت و افزود: در سال 98 احیای 50 واحد راکد هدفگذاری شده بود اما توانستیم 53 واحد فراوریی استان را احیا کنیم.

وی با اعلام اینکه در سال 98 حدود 120جلسه ستاد تسهیل برطرف موانع فراوری تشکیل شده است؛ بیان داشت: به زودی پس از هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت در چارچوب اقتصاد مقاومتی از برنامه های مالی استان برای تحقق شعار جهش فراوری در سال 99 رونمایی می گردد.

دارابی آسیب شناسی برنامه های سال 98 را برای برنامه ریزی دقیق تر در تحقق جهش فراوری ضروری دانست و تاکید نمود: سال جاری با همکاری همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با توان و انرژی بیشتری برای تحقق جهش فراوری کوشش می کنیم.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد فراوریی است که بیش از 30 هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پاییز سال 1398، 16.3 درصد بوده و براساس آمار غیررسمی 150 هزار بیکار در استان وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79124

به "خبرنگاران کرمانشاه برای جهش فراوری نیازمند تامین اقتصادی و بخشودگی اقتصادیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرمانشاه برای جهش فراوری نیازمند تامین اقتصادی و بخشودگی اقتصادیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید