خبرنگاران رجحان بارانی رُم مقابل سمپدوریا ، پیروزی ناپولی و آتالانتا

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تیم آ.اس رم در هفته پانزدهم سری آ امشب میزبان سامپدوریا بود و این تیم را در زیر بارش شدید با گل ادین ژکو شکست داد و هر سه امتیاز آن را به حساب خود گذاشت.

خبرنگاران رجحان بارانی رُم مقابل سمپدوریا ، پیروزی ناپولی و آتالانتا

به گزارش خبرنگاران؛ در سومین روز از شروع سال جدید میلادی- سوم ژانویه 2021- و درحالیکه برف و باران به صورت همزمان در استادیوم المپیک رم درحال باریدن بود ملاقات تیم های رم و سمپدوریا شروع شد.

همانطور که پیش بینی می شد به علت بارش شدید برف و باران این ملاقات کیفیت فنی بالایی نداشت این درحالی بود که برگزار کنندگان این ملاقات اقدامات پیشگیرانه برای آماده نگهداشتن زمین برای برگزاری این ملاقات را از قبل فراهم نموده بودند با این حال زمین لغزنده و بازی در آن سخت بود.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان حریف به دقت یکدیگر را ارزیابی کردند و خطر جدی به روی دروازه ها ایجاد نشد. اما رفته رفته تیم رم بر بازی مسلط و برنامه های تاکتیکی خود به منظور رسیدن به دروازه حریف را در زمین به اجرا گذاشت.

لورنزو پلگرینی هافبک طراح و بازی ساز رم یکی بازیکنان تاثیرگذار تیمش در نیمه نخست این ملاقات بود.

او یک بار از پشت محوطه جریمه با شوتی سنگین و زیبا دروازه سمپدوریا را نشانه گرفت که بد اقبالی و عکس العمل به موقع و زیبای سنگربان حریف این توپ دفع شد.

او چند بار دیگر در این نیمه با انجام حرکات تکنیکی مدافعان حریف را جا گذاشت و مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما با توجه به هوشیاری دروازه بان و مدافعان سامپدوریا این موقعیت ها به نتیجه ختم نشد.

همچنین هنریک میختاریان مهاجم این تیم نیز در این نیمه، 2 با در موقعیت مناسب گلزنی نهاده شد اما ضربات او برای باز کردن دروازه حریف دقت لازم را نداشت و این موقعیت ها برای او و تیمش از دست رفت.

در نقطه مقابل نیز بازیکنان تیم سمپدوریا حملات متعددی را به روی دروازه حریف طراحی کردند اما آنان نیز به گل نرسیدند.

مهم ترین موقعیت بدست آمده برای این تیم درنیمه نخست شوت زیبایی بود که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه رم زده شد و با خوش اقبالی بازیکنان میزبان با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را بازیکنان رم توفانی شروع کردند اما کوشش آنان در دقایق ابتدایی این نیمه موثر نبود.

رجحان زرد و قرمزها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 50 ضربه سر دیدنی ادین ژکو با اختلاف کمی از بالای دیرک افقی دروازه سامپدوریا به بیرون رفت.

در دقیقه 61 پرز ارسال زیبای پلگرینی به محوطه جریمه را با با ضربه سر دیدنی کامل کرد اما توپ این بازیکن نیز تبدیل به گل نشد و با برخورد به دیرک افقی دروازه حریف از زمین خارج شد.

در دقیقه 70 دروازه بان رم مانع از فروریختن دروازه تیمش شد و مهاجمان سمپدوریا را ناکام گذاشت.

در دقیقه 72 ژکو انتها پیروز به گلزنی شد او دراین دقیقه توپ ارسال شده از سمت راست به محوطه جریمه را با ضربه دقیق بغل پا از پشت شش قدم درون دروازه جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در دقایق باقی مانده از این نیمه باز هم بازیکنان 2 تیم بر روی دروازه یکدیگر موقعیت هایی برای تغییر این نتیجه به دست آوردند که البته هیچ کدام ثمری نداشت و این ملاقات با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم رم به انتها رسید.

همزمان با این ملاقات 6 ملاقات دیگر نیز به طور همزمان برگزارو با نتایج زیر به انتها رسیدند:

جنوا یک - لاتزیو یک

آتالانتا 5 - ساسولو یک

کالیاری صفر - ناپولی 4

اسپزیا صفر - هلاس ورونا یک

فیورنتینا صفر - بولونیا صفر

پارما صفر - تورینو 3

در ادامه این رقابت ها و تا ساعتی دیگر بنونتو با آ.ث میلان و از ساعت 23:15 به وقت ایران، یوونتوس با اودینزه ملاقات خواهد نمود.

تیم اینترمیلان در ملاقات شروعین هفته پانزدهم که ساعت 15 برگزار گردید کروتونه را در ملاقاتی پر گل با نتیجه 6 بر 2 شکست داد.

هم اکنون اینتر با 36 امتیاز، میلان با 34 و رم با 30 امتیاز عناوین اول تا سوم این رقابت ها را در اختیار خود دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127695

به "خبرنگاران رجحان بارانی رُم مقابل سمپدوریا ، پیروزی ناپولی و آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رجحان بارانی رُم مقابل سمپدوریا ، پیروزی ناپولی و آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید