خبرنگاران استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران در بازدید از بازار قائمشهر از اصناف و کسبه این شهرستان خواست تا با گذاشتن ماسک ، نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

خبرنگاران استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت نمایند

احمد حسین زادگان عصر شنبه از بعضی از واحدهای صنفی عرضه کننده نیازمندی های ضروری شهروندان در قائمشهر بازدید و با متصدیان آن گفت و گو کرد و از آنان خواست تا با گذاشتن ماسک بهداشتی به فکر سلامتی خودشان و مشتری هایشان باشند .

وی با اعلام اینکه در بازدیدهای میدانی و رصد ناظران تعیین شده است که 90 درصد کسبه شهرستان قائمشهر از گذاشتن ماسک خودداری کردند ، از فرماندار قائمشهر خواست تا به متصدیان واحدهای صنفی مجازی که بدون ماسک در حال فعالیت هستند ، تذکر دهند و اکیپ های نظارتی و بازرسی هم این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

استاندار مازندران همچنین از طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام در میدان جانبازان قائمشهر بازدید و تاکید نمود که این طرح باید با سخت گیری بیشتری تداوم یابد .

وی با اعلام اینکه اگر این طرح سختگیرانه تر تداوم یابد به نفع قائمشهری ها است ، اضافه نمود : اگر به فکر سلامت مردم هستید ، پس این طرح را با شدت بیشتری انجام دهید چراکه سلامت همه مردم در اولویت است .

استاندار مازندران همچنین از نقاهتگاه مبتلایان بهبود یافته کرونا بازدید کرد. در این نقاهتگاه که در سالن ورزشی امام علی حبیبی برپا شده ، بیمارانی در حال گذراندن دوران نقاهت هستند که پس از بهبودی از بیمارستان رازی و ولیعصر ترخیص شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79985

به "خبرنگاران استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید