حک شدن نام رادی روی دیوار یگانه

به گزارش مجله سرگرمی، نام خیابان یگانه که حدفاصل خیابان های خردمند و ایرانشهر قرار گرفته است، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به اکبر رادی تغییر می کند.

حک شدن نام رادی روی دیوار یگانه

خبرنگاران- زینب زینال زاده: شهر انسان محور یکی از شعارهای پیروز حناچی شهردار تهران است که در راستای همین شعار، عناوین نمادها و الگوهای مورد علاقه انسان ها بر معابر، گذرگاه ها و ایستگاه ها و مراکز عمومی، حک می شوند تا برای همیشه ماندگار شوند.

منطقه 6 که از آن با عنوان پایتخت فرهنگی تهران یاد می شود و محل اجتماعات اهالی هنر و فرهنگ است، قطعاً نامگذاری معابر به نام مشاهیر و بزرگان کاری لازم و ضروری است.

با پیگیری های تورج فرهادی شهردار منطقه و موافقت شورای اسلامی شهر تهران، خیابان یگانه به نام استاد اکبر رادی تغییر نام می دهد. او گفت: انتقال دستاورد چنین استادانی به نسل های آینده ساز یک وظیفه است که همه در انجام آن باید کوشا باشیم. حک شدن نام مشاهیر و بزرگان عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی روی دیوار معابر کوچکترین گامی است که می توان در ماندگار کردن نام آنها برداشت.

این استاد نمایشنامه و داستان نویس معاصر، مهر 1318 در رشت به دنیا آمد و یکی از مهمترین نمایشنامه نویستان تاریخ فارسی محسوب می شود. رادی دی ماه 1386 در گذشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70953

به "حک شدن نام رادی روی دیوار یگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حک شدن نام رادی روی دیوار یگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید