توضیحات وزارت علوم درباره رئیس دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، پیرو انتشار خبری با عنوان کسی برای رئیس جمهور تره هم خورد نکرد، از سوی یکی از رسانه ها و سایت های خبری در روزهای گذشته در خصوص بحث های مرتبط با دانشگاه جامع علمی کاربردی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیحات ذیل را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

توضیحات وزارت علوم درباره رئیس دانشگاه علمی کاربردی

متن توضیحات وزارت علوم به توضیح ذیل است:

1- روسای دانشگاه ها در چارچوب یک فرایند قانونی به پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان استادان متعهد و دارای سوابق ارزشمند علمی و اجرایی انتخاب و منصوب می شوند. در انتصاب رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز همین فرایند قانونی انجام گردیده است.

2- دستور اولیه ریاست جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس گزارش تقدیم گردیده به وی صادر گردیده است. لیکن پس از اطلاع دقیق وی از موضوع و دستور وی به بازرسی ویژه ریاست جمهوری برای آنالیز دقیق گزارش اولیه، هیات بازرسی ویژه ریاست جمهوری آنالیز همه جانبه ای از اقدامات انجام گردیده در این دانشگاه و موارد مطرح گردیده در گزارش اولیه انجام داده و گزارش جامعی که نشان دهنده اقدامات صحیح دانشگاه، در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، برنامه های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سیاست های دولت تدبیر و امید است به ریاست جمهوری تقدیم نموده است.

وی نیز به دنبال گزارش بازرسی ویژه ریاست جمهوری برای تداوم اقدامات پیش گفته تاکید کردند.

3- برنامه های در دست اجرای دانشگاه جامع علمی کاربردی که در راستای طرح آمایش آموزش عالی و به منظور تقویت این دانشگاه، واگذاری آموزش های مهارتی به بخش های غیر دولتی و ارتقاء کیفی آموزش های علمی کاربردی است، مورد تایید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بوده و انجام این اقدامات توسط تیم مدیریتی دانشگاه مزبور مطالبه جدی وزیر وزارت عتف است.

4- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصمم است در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت های موجود برای ساماندهی آموزش عالی کشور و بویژه ارتقای کیفی آموزش های مهارتی استفاده کند و اجرای این سیاست ها تا نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2927

به "توضیحات وزارت علوم درباره رئیس دانشگاه علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزارت علوم درباره رئیس دانشگاه علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید