تور یک روزه، کم هزینه و به صرفه

به گزارش مجله سرگرمی، آفریقای جنوبی، یکی از پهناورترین کشورهای قاره ای با همین نام بوده که در بین دو تا از بزرگ ترین اقیانوس های دنیا، یعنی اقیانوس هند و اطلس و در جنوبی ترین نقطه این قاره واقع شده است.

تور یک روزه، کم هزینه و به صرفه

به گزارش خبرنگاران، بنا براعلام آرندتور، آفریقای جنوبی که با نام رسمی جمهوری آفریقای جنوبی شناخته می گردد با مساحتی در حدود 1 میلیون و 221 هزار کیلومتر، جمعیتی در حدود 57 میلیون نفر را در خود جای داده که به ترتیب بیست و چهارمین کشور بزرگ و بیست و چهارمین کشور پرجمعیت جهان محسوب می گردد. جالب است بدانید که کشور کوچک لسوتو در قلب کشور آفریقای جنوبی واقع شده است و این کشور محصور در خاک آفریقای جنوبی است!

آفریقای جنوبی، از جمله کشورهایی است که دارای سواحل متعدد و خط ساحلی طولانی که طول آن به 2700 کیلومتر می رسد، بوده و امتیاز بزرگی در دسترسی به آب های آزاد دارد.

آفریقای جنوبی یکی از معدود کشورهایی است که بیش از یک پایتخت دارد. قوه مجریه در شهر پرتوریا، مجلس در کیپ تاون و قوه قضاییه در شهر بلوم فونتین. واحد پول آفریقای جنوبی نیز، رند نام دارد.

سفر به آفریقای جنوبی، یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین سفرها برای گردشگران محسوب می گردد. آفریقای جنوبی در سالهای اخیر، با داشتن اقتصاد پایدار و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری برای داشتن زیرساخت های مناسب و مدرن در این صنعت، به یکی از قطب های گردشگری قاره آفریقا تبدیل شده و در کانون توجه بسیاری از گردشگران و مسافران از سراسر جهان قرار گرفته است. به نحوی که این کشور هر ساله میزبان بیش از 15 میلیون گردشگر است. ویژگی های فرهنگی مانند تاریخ آفریقای جنوبی، جاذبه های تاریخی و باستانی، شهرهای پرزرق وبرق و کوچک و بزرگ، و ویژگی های طبیعی آن مانند مناظر طبیعی شگفت انگیز، حیات وحش غنی و متنوع، خط ساحلی در کنار آب های نیلگون و امواج اقیانوس، پارک های جنگلی متعدد باعث شده تا آفریقای جنوبی در بین سایر کشورهای این قاره، مانند نگینی بدرخشد.

جاذبه های دیدنی این کشور باعث شده تا گردشگران بسیاری از سراسر جهان در قالب تور آفریقای جنوبی برای بازدید از زیبایی های آفریقا، به آن سفر نمایند. تعدد و تنوع جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی باعث شده تا بسیاری از احتیاجهای گردشگران با طیف های سلیقه ای متفاوت به خوبی برآورده گردد. یکی از مزیت های این کشور آن است که در سفر با تور آفریقای جنوبی می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه، از فروشگاه های لوکس آن خرید کنید و یا برای عزیزانتان سوغاتی های به یادماندنی تهیه کنید، و همچنین به تفریحات مختلف و هیجان انگیز بپردازید.

مهم ترین شهرهای آفریقای جنوبی که در سفر با تور آفریقای جنوبی، می توانید از آن ها بازدید کنید، کیپ تاون، سان سیتی، پیلانزبرگ، دوربان و ژوهانسبورگ هستند.

اگر به دنبال کشف تاریخ و شناخت گذشته آفریقای جنوبی هستید، پیشنهاد ما به شما بازدید از شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون است. اما اگر هدفتان از سفر به آفریقای جنوبی، داشتن لحظاتی شاد، هیجان انگیز و به یادماندنی است، پیشنهاد می کنیم حتما به شهر کیپ تاون سر بزنید و چند روزی را صرف بازدید از این شهر زیبا و جذاب کنید. کیپ تاون شهری است که در جنوب غربی این کشور و در کنار دماغه امید نیک، قرار گرفته و به دلیل وجود بندر معروف خود و همچنین پوشش گیاهی سرسبز و دیدنی و داشتن آب و هوایی مطبوع و فوق العاده به محبوب ترین مقصد گردشگران و جهانگردان در قاره آفریقا تبدیل شده است. البته کیپ تاون، در کنار این جاذبه ها از هتل هایی مدرن و لوکس، موزه های جذاب و دیدنی و همچنین رستوران های شیک و کم نظیر نیز برخوردار است.

سان سیتی، یکی دیگر از شهرهای لوکس و هیجان انگیز آفریقای جنوبی بوده که البته بیشتر از آن که به شهر شبیه باشد، اقامتگاه و دهکده ای بزرگ و بی نظیر است. سان سیتی در میان رودخانه ایلندز و کوه های سر به فلک کشیده پیلانزبرگ واقع شده و هر آنچه را که برای سپری کردن اوقات فراغت و داشتن لحظاتی ناب و هیجان انگیز در کنار عزیزانتان احتیاج دارید، برای شما فراهم نموده است. این دهکده، محلی برای تفریح و خوشگذارنی مردم آفریقای جنوبی شناخته می گردد. سان سیتی با فاصله ای 2 ساعته از ژوهانسبورگ، دارای 4 هتل مجلل، زمین بازی بچه ها، پارک آبی، زیپلاین، یک روستای خوش آب وهوا و چندین مجموعه تفریحی بوده که خاطره ای به یادماندنی را از اقامت در آن برای شما رقم می زند.

سفر به آفریقای جنوبی، احتیاجمند اخذ ویزای این کشور است که به وسیله سفارت آفریقای جنوبی قابل دریافت است. البته پیشنهاد ما به شما سفر با تور آفریقای جنوبی بوده که هم امکان دریافت ویزا را تسهیل می نماید، و هم با رزرو کلیه پروازها، رزرو هتل ها، داشتن راهنما و بیمه مسافرتی و برنامه سفری جامع و کامل، خیال شمارا از داشتن سفری امن، آسوده و به یادماندنی، راحت و مطمئن می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55942

به "تور یک روزه، کم هزینه و به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یک روزه، کم هزینه و به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید