تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه های مسکن مهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی راهنمایی با بیان اینکه تعدادی از مرکز محلهها طی هفته های اخیر در شهر جدید پردیس شروع به کار نموده اند، گفت: پس از شروع فعالیت وزیر جدید راه و شهرسازی، تمرکز ویژه ای برای حل مشکل پروژه های مسکن مهر خصوصا پروژه های مسکن مهر پردیس شکل گرفته است.

تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه های مسکن مهر

وی درباره حل مشکل تحویل نصبیات پروژه های مسکن مهر پردیس در فاز11 این شهر جدید گفت: این مسائل در حال بر طرف شدن و تا به حال مشکل تحویل 500 واحد مسکن مهر فاز 11 رفع شده است. ضمن اینکه موضوع عدم تحویل پکیج به متقاضیان این فاز شهر جدید پردیس نیز رفع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه مشکل کمبود یا نبود آسانسور برای برخی از پروژه های مسکن مهر این شهر جدید حل شده است، گفت: در هفته های اخیر تعداد زیادی از واحدهای متوقف شده فاز 8 فعال شده است.

راهنمایی همچنین در خصوص ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در فاز 8 پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس با هدف جبران کمبود واحد تعدادی از متقاضیانی که قبلا ثبت نام نموده بودند، گفت: کارهای نهایی اقاله پروژه های مسکن مهر یکی از پیمانکاران در حال اجرا است. چندین سال بود که این پروژه متوقف شده بود و مردم در بلا تکلیفی به سر می بردند.

به گفته این مقام مسئول در شرکت عمران شهرهای جدید، انجام عملیات آسفالت ورودی فاز 8 و دو بانده کردن این مسیر بعد از 7 سال، از دیگر اقدامات صورت گرفته شرکت عمران شهر جدید پردیس در چند هفته اخیر بوده است.

راهنمایی یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت بناهای روبنایی شامل مساجد، مدارس و... نیز فعال شده و هیچ مسئله ای برای تامین منابع مالی وجود ندارد؛ اعتبارات مورد احتیاج برای اجرای این پروژه ها از محل درآمدهای شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9940

به "تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه های مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه های مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید