تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی سملیان دوشنبه شب در دیدار با مسئولان شهرستان تنگستان گفت: به منظور آنالیز وضعیت مخابراتی و ارتباطی سطح شهرستان تنگستان کوشش های خوبی اجرا شده و برنامه های متعددی داریم.

تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر

مدیرکل اطلاعات و فنآوری اطلاعات استان بوشهر ضمن تشکر از حساسیت های فرماندار شهرستان تنگستان و ارائه مسائل واقعی از کوشش برای حل بخش عمده ای از آنها تا سرانجام سال اطلاع داد.

وی از تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اطلاع داد و اضافه کرد: تیم شبکه تلفن ثابت و همراه برای آنالیز وضعیت مناطقی که مشکل آنتن دهی دارند اعزام و نسبت به برطرف مسائل آن اقدام خواهند کرد.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست با تشکر از حضور مدیرعامل شرکت مخابرات و مدیر کل اطلاعات و فن آوری اطلاعات استان بوشهر در شهرستان تنگستان گفت: آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه در بعضی نقاط شهرستان از حمله مسائل مهم است.

وی اضافه کرد: سرعت کم اینترنت در شهرستان تنگستان، پرداخت مطالبات شهرداری ها و همچنین گسترش شبکه فیبر نوری از مسائل عمده حوزه مخابراتی تنگستان است که امیدواریم با مساعدت ویژه مدیرعامل و اختصاص اعتبار ویژه مرتفع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9803

به "تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید