تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید، باید به منصوریان فرصت داد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید تیمش پس از رسیدن به گل، به خوبی ذوب آهن را کنترل نموده است.

تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید، باید به منصوریان فرصت داد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از برتری یک گله برابر ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما بازی را خوب آغاز کردیم و به گل رسیدیم و حریف را کنترل کردیم. در نیمه دوم تمرکز را از دست دادیم و خوش شانس بودیم که آنها به گل نرسیدند. در ادامه نیز بازی را کنترل کردیم و فرصت به حریف ندادیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم قدرتمندی است و مربی جوان و صاحب سبکی آورده است که می تواند به این تیم یاری کند. من از همه بازیکنانم سپاسگزارم زیرا جزو باشرف ترین فوتبالیست های ایران هستند. آن ها با دریافتی 15 درصد کوشش می نمایند و وقتش است که باشگاه قدر آن ها را بداند.

سرمربی پارس جنوبی افزود: وقتی هر مربی راهنمایی یک تیم را قبول می نماید به چهار هفته زمان احتیاج دارد تا خوب عمل کند. حریف در نیمه اول ضعیف تر از قبل عمل کرد اما منصوریان فرصت می خواهد تا این تیم را بسازد و به طور قطع این تیم قوی تر خواهد شد. منصوریان مربی خوبی است که تنها به زمان احتیاج دارد.

تارتار درباره پیشنهادش از فولاد خوزستان گفت: در وضعیت اقتصادی کشور ما مجانی کار کردن سخت است. بازیکنان ما زحمت زیادی می کشند اما اگر جدا شدند جای تعجب نیست زیرا پول زیادی نگرفتند. دریافتی کادر فنی کم بوده است و من ریالی پول نگرفته ام و همین الآن می توانم قراردادم را فسخ کنم اما بازیکنانم را دوست دارم و می خواهم در پارس جنوبی بمانم. با توجه به تغییر مدیرعامل منطقه آزاد، اخباری داریم که مدیرعامل جدید مجموعه به شدت پیگیر دریافتی ما است و امیدواریم که مسائل ما زودتر حل گردد.

او در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی از بازی حذف گردد، تیمش استحقاق پیروزی را داشت یا نه توضیح داد: پنالتی جزوی از بازی است و ما خوب بازی کردیم و حریف را کنترل کردیم. بازی سختی بود که در خانه حریف به پیروزی رسیدیم و دو بازی ما مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است که قدرت مقابله برابر تیم های بزرگ را داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7007

به "تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید، باید به منصوریان فرصت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اگر بازیکنانم از تیم جدا شدند تعجب نکنید، باید به منصوریان فرصت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید