بیمارستان اضطراری در لندن به حال آماده باش درآمد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، بیمارستان اضطراری نایتین گیل (Nightingale) در شهر لندن که به یاری ارتش انگلیس در ماه مارس امسال میلادی و برای پذیرش موج فزاینده بیماران کرونایی برپا شده بود؛ از بیم شیوع گسترده کرونای انگلیسی امروز به حال آماده باش درآمد.

بیمارستان اضطراری در لندن به حال آماده باش درآمد

به گزارش اسکای نیوز، یک سخنگوی وزارت بهداشت انگلیس با تأیید این خبر گفت: بیمارستان نایتین گیل در حالت آماده باش به سر می برد و قرار است برای یاری به بیمارستان های پایتخت، در صورت احتیاج مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: ضروری است مردم لندن مراقبت های بیشتری برای ممانعت از انتقال بیشتر این ویروس را به انجام برسانند؛ در غیر اینصورت افزایش مرگ و میز اجتناب ناپذیر خواهد بود.

انتظار 6 ساعته آمبولانس ها در انگلیس برای تخت خالی

گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز در این خصوص حاکیست: در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا و بستری شدن بیش از 20 هزار نفر در بخش های مراقبت ویژه؛ بیماران در آمبولانس ها برای پیدا شدن تخت خالی تا 6 ساعت بیرون از بیمارستان میدوی (Medway) در کنت واقع در انگلیس، در انتظار ماندند.

این در حالیست که وزیر بهداشت انگلیس 14 دسامبر امسال میلادی گفت که نوع جدیدی از ویروس کرونا در این کشور کشف شده است که در حال گسترش سریع تر از شکل اصلی آن است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127234

به "بیمارستان اضطراری در لندن به حال آماده باش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان اضطراری در لندن به حال آماده باش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید