بیرانوند: دکتر نوروزی بهتر می تواند در خصوص وضعیت سهراب مرادی صحبت کند

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید نمود که رئیس فدراسیون پزشکی در مورد وضعیت سهراب مرادی بهتر از سایرین می تواند صحبت کند.

بیرانوند: دکتر نوروزی بهتر می تواند در خصوص وضعیت سهراب مرادی صحبت کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که هفته گذشته بعد از تشکیل کمیسیون پزشکی برای سهراب مرادی، اعلام شد که وی به دلیل دیسک کمر حتما باید به زودی مورد عمل جراحی قرار گیرد اما در دو روز گذشته عنوان شد شاید احتیاجی به جراحی نباشد و او بتواند با جایگزینی شیوه درمانی دیگری، بدون احتیاج به جراحی به کارش ادامه دهد.

در این خصوص محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری به خبرنگاران گفت: در مورد سهراب مرادی مشخصا دکتر باقری مسئول کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بهتر می توانند صحبت نمایند. باید تشکر ویژه ای از دکتر نوروزی داشته باشم که خیلی پیگیر وضعیت سهراب مرادی است و به فدراسیون یاری می نماید و همچنین دکتر باقری که همواره یاری حال ما است.

وی تاکید نمود: اطمینان داشته باشید هر کاری که لازم باشد انجام گردد تا سهراب مرادی به صحنه مسابقات بازگردد و در المپیک 2020 وزنه بزند، با حمایت فدراسیون وزنه برداری و فدراسیون پزشکی صورت خواهد گرفت.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13315

به "بیرانوند: دکتر نوروزی بهتر می تواند در خصوص وضعیت سهراب مرادی صحبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: دکتر نوروزی بهتر می تواند در خصوص وضعیت سهراب مرادی صحبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید