آنالیز یکجانبه اعتبارنامه ها موجب تکصدایی شدن مجلس می گردد ، در صورت ثابت شدن جرائم، قوه قضائیه برخورد جدی کند

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آنالیز صحت اعتبارنامه ها صرفا برای طیف مقابل و اصلاح طلبان موجب تک صدایی شدن مجلس می گردد.

آنالیز یکجانبه اعتبارنامه ها موجب تکصدایی شدن مجلس می گردد ، در صورت ثابت شدن جرائم، قوه قضائیه برخورد جدی کند

حمزه دستیار، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون آنالیز اعتبارنامه ها در مجلس جدید گفت: این حق قانونی مجلس و نمایندگان مجلس است که در صورتی که احیانا قصوری از جانب شورای نگهبان و دستگاه نظارتی صورت بگیرد مجلس این حق را داشته باشد که آن ها را تایید نکند و از اعتبار ساقط نمایند، این حق قانونی است و اگر اسناد و مدارکی داشته باشند تکلیفی با آنهاست که این کار را انجام دهند، ولی اینکه این طور مسائل را بخواهند رسانه ای نمایند بیشتر به رقابت های حزبی و جناحی برمی گردد.

وی ادامه داد: مسئله این است که اگر این ها بخواهند رسانه ای نمایند این کار را، ولی در سرانجام اعتبارنامه شخصی که دچار فساد گسترده است تایید گردد در واقع به نوعی انجام دادن یک کار حزبی سیاسی در راستای تضعیف کردن حریف است. اگر این اتفاق بیفتد ارزش کار انقلابی زیر سوال می رود، اما در هر صورت اینکه اعتبارنامه ها مورد چالش قرار بگیرد کار خوبی است و جنبش دانشجویی حمایت می نماید.

دستیار اضافه نمود: ما انتظار داشتیم که این حرکت در سطح بسیاری از نمایندگان دیگر نیز اتفاق بیفتد برای مثال انتظار داشتیم آقای حسن وند نیز جزو افرادی باشد که اعتبارنامه اش مورد آنالیز قرار بگیرد همچنین انتظار داشتیم محمد موحد نماینده کهگیلویه و بویراحمد نیز اعتبارنامه اش مورد آنالیز قرار بگیرد. به هر حال حالا که این فرایند شروع شده است و نمایندگان پیگیر آن هستند امیدواریم که اسناد لازم و کافی را در این باره داشته باشند تا دیگران را بی دلیل متهم نکرده باشند و هم اینکه تا سرانجام به همین گونه پیگیر و جدی باشند و اگر درستی اسناد ثابت گردد انتظار می رود که قوه قضائیه به صورت جدی وارد میدان گردد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آنالیز صحت اعتبارنامه ها صرفا برای طیف مقابل و اصلاح طلبان موجب تک صدایی شدن مجلس می گردد و این معنی را می دهد که ما، چون اکثریث مجلس را تشکیل می دهیم می توان فقط رقیب را زیر سوال ببریم، اما اگر که نمایندگان اصولگرا را هم مورد آنالیز قرار می دادند نگاه تک صدایی و مقابله با اقلیت کم رنگ تر می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93641

به "آنالیز یکجانبه اعتبارنامه ها موجب تکصدایی شدن مجلس می گردد ، در صورت ثابت شدن جرائم، قوه قضائیه برخورد جدی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز یکجانبه اعتبارنامه ها موجب تکصدایی شدن مجلس می گردد ، در صورت ثابت شدن جرائم، قوه قضائیه برخورد جدی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید