بانوی کاراته کای گیلانی در رده نهم انتخابی المپیک نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سارا بهمن یار بانوی خوش آتیه کاراته گیلان در رتبه نهم رده بندی انتخابی المپیک 2020 توکیو نهاده شد. پنج نفر برتر رنکینگ المپیکی به صورت مستقیم در مسابقات المپیک 2020 توکیو حضور خواهند داشت.

بانوی کاراته کای گیلانی در رده نهم انتخابی المپیک نهاده شد

لازم به ذکر است در جدیدترین رنکینگ فدراسیون دنیای کاراته پس از برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان و دو مرحله لیگ های دنیای ژاپن و شیلی، رنکینگ المپیکی فدراسیون دنیای منتشر شد که براساس آن سارا بهمن یار پس از کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ دنیای توکیوی ژاپن با 5 پله صعود رتبه خود را تک رقمی کرد و در جای نهم ایستاد.

سارا بهمن یار کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان در رنکینگ المپیکی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن منهای 50 و منهای 55 کیلوگرم است، با 3262 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است.

همچنین در رنکینگ دنیای وزن 50- کیلوگرم وی در رده چهاردهم جای دارد و طراوت خاکسار دیگر کاراته کای تیم ملی هم وزن المپیکی بهمن یار نیز با طلایی که در رقابت های قهرمانی آسیا به دست آورد در رده هفتم المپیکی این وزن قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در تازه ترین رنکینگ فدراسیون دنیای که پس از رقابت های قهرمانی آسیا و دو مرحله لیگ دنیای کاراته وان منتشر شد هفت کاراته کای ایرانی در میان 10 نفر برتر دنیا قرار گرفتند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48636

به "بانوی کاراته کای گیلانی در رده نهم انتخابی المپیک نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی کاراته کای گیلانی در رده نهم انتخابی المپیک نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید