بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم، مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی شهر خودرو با ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی این سه امتیاز برای ما حیاتی است و باید حتما فردا پیروز میدان شویم.

بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم، مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم، گفت: دو بازی که از ماشین سازی دیدم مقابل استقلال و سپاهان خوب بازی کرد و تیمی سرعتی است که هر تیمی را می تواند غافلگیر کند.

گل محمدی با اشاره به اینکه ما به خاطر مصدومیت و دور بودن برخی بازیکنان و حضورشان در تیم ملی امید و جوانان مسائلی را داشته ایم اما بازیکنان جانشین خوب تمرین کرده اند، گفت: نباید در ضدحملات به حریف فرصت بدهیم و غافلگیر شویم. فردا مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم و سه امتیاز حساس برای ما خیلی مهم و حیاتی است و امیدوارم با یک بازی خوب و تمرکز بالا و ذهن قوی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی شهر خودرو با اشاره به اینکه تیم ما از نظر شرایط جسمی و روحی خوب است، گفت: دوست دارم تماشاگرانی که به استادیوم می آیند از تماشای بازی لذت ببرند و به همین دلیل امیدوارم بازی خوب و فنی باشد.

وی در خصوص معین نبودن مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: خیلی زود است که درباره قهرمانی و مدعی بودن صحبت کنیم، با توجه به محدودیتی هایی که از لحاظ امکانات و سایر مسائل داریم نشان دادیم که می توانیم بر آنها غلبه کنیم و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

گل محمدی با اشاره به برخی تیم هایی که هزینه های بالایی داشته اند گفت: تیم هایی هستند که هزینه های هنگفتی کردند تا به قهرمانی برسند، بازیکنان خوبی جذب کردند و امکانات خوبی هم دارند.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: چهار مصدوم داشتیم که تعطیلات باعث شد دو بازیکنمان به بازی ها برسند، البته 2 بازیکن دیگر ما در بازی فردا مصدوم هستند و حضور ندارند.

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و شهرخودرو از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فردا از ساعت 19 در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44824

به "بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم، مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آسانی مقابل ماشین سازی نداریم، مشخص نبودن مدعیان قهرمانی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید